Dzień z życia robotnika
Drrr. !!!. . nie ubłagany wróg w postaci budzika, znów wyrwał go ze snu. Niby jest tak blisko wystarczy się tylko trochę podnieś by sięgnąć go ręką i uspokoić, by ...
Drrr. !!!. . nie ubłagany wróg w postaci budzika, znów wyrwał go ze snu. Niby jest tak blisko wystarczy się tylko trochę podnieś by sięgnąć go ręką i uspokoić, by ...
Siema. Nie wiem jak zacząć. Piszę to z mojego łóżka, leżąc koło pięknej kobiety. Czuję jak jej ciepły oddech rozbija się o moje ramię. Moja ręka spoczywa zanurzona ...
Na świecie pojawili się pierwsi ludzie stworzeni przez Boga, a wśród nich kobieta. Imię jej było nieznane, ale siła zapisała się w księgach pewnego pisarza wędrowca ...
W piątek mąż zadzwonił z pracy że w sobotę idziemy do znajomych na parapetówkę i mam wyglądać seksi. Zapowiadali ładną pogodę jak na październik więc ubrałam ...
Rozdział 1 Słysze cichy szum morza. Widzę jak fale mkną szybko w strone brzegu. Czuje delikatny i za razem ciepły dotyk wiatru na moim ciele. Wiatr otula mnie niczym ciemny ...
I kolejny ponury dzień. Trzeba wstać, by walczyć o przyszłość. Nie jest łatwo zostawić za sobą to, co było. Głębokie blizny z przeszłości codziennie dają o sobie ...
Jechaliśmy do koleżanki Basi na urodziny, mieszka wraz z mężem Januszem na mazurach pod lasem. Miałam na sobie dżinsy, koszulę flanelową i tenisówki na bosych stopach. Na ...
Po przywitaniu z teściami poszliśmy z mężem do pokoju na piętrze i mąż poszedł pod prysznic. Ja się rozebrałam i zaczęłam rozpakowywać torbę i okazało się że ...
Umówiłam się z koleżanką że pójdę z nią na zakupy, było ciepło więc ubrałam sukienkę z odkrytymi plecami na nogi sandałki (bieliznę sobie darowałam) Spotkałyśmy ...
Dux Rozdział Pierwszy Artur nie mógł się ruszyć. Miał też problem z oddychaniem, a w oczy raziło go białe światło -Przestań Spróbował zmrużyć zaskakująco jasne ...
Wraz z moimi przyjaciółmi wybraliśmy się na pobliskie jezioro. Było nas dość sporo, każdy miał swoje auto więc z noclegiem nie było problemu. Jak dojechaliśmy na ...
Dotyk dźwięku Pewnego poranka Luna pobudziła się wcześnie niż zwykle. Zazwyczaj gdy dzwonił budzik ona wyłączała go natychmiastowo przez co często spóźniała się do ...
INFILTRATOR c. d. Tropiciel. Cezary na zawsze zapamiętał ten dzień. Miał wtedy osiem lat i bawił się w policjanta. Wyobraził sobie, że przechodzący ulicą mężczyzna ...
Amelia nie mogła sobie przypomnieć, kiedy znalazła się w swoim pokoju. Gdy zobaczyła skrzydła anioła, wyszła bez słowa z tamtego mieszkania. Ametin i Daara nie próbowali ...