Przygodowe - str 21

  • Nekromanta - rozdział I (fragment)

    Karczma "Waleczny Prosiak” była jednym z najbardziej obleganych miejsc, jeśli mieszkańcom Taci’Nubily brakowało akurat rozrywki. Zapewniała nie tylko to, co inne tego ...

  • Sama nie wiem

    Zieleń, zieleń, wszędzie zieleń. Nie wiem gdzie jestem, na co patrze. Potworny ból głowy rozsadza mi czaszkę. - Tak bardzo boli, tak bardzo. Igor? Młoda? Jesteście tu? ...

  • Nekromanta

    Noc była dziś wyjątkowo mroźna. Śnieg się nie pojawił, ale wiatr dął z całą swoją siłą, znacznie chyląc pobliskie drzewa ku ziemi. Księżyc świecił w pełni ...

  • A N D Y

    Tak... Tworze go. Już mam go w głowie i lubię go, najbardziej. Czuję jego perfumy i ból po przybiciu mocnej piątki. Widzę te jego sportowe i zawsze markowe ciuszki. Ten ...

  • [Strangers Town] Prolog - Wolność

    Jeden. Stary, drewniany zegar uderzył po raz pierwszy. Nie wiadomo jak, nie wiadomo dlaczego – nagle znalazłam się na dwunastym peronie jedynego dworca kolejowego w ...

  • Mgliste Lochy

    "Mgliste lochy” …Tak, tak! Nie zmyśliłem tej historii. Naprawdę istnieją Mgliste lochy. Trzeba tylko uwierzyć, że się je odnajdzie, a wtedy odkrywcy nie ominie nagroda ...

  • Irm

    Wraz z nastaniem świtu, Irm ocknął się z około ośmiogodzinnego snu. Ociężale zgramolił się z leża. Pierwsze promienie słońca przedostały się, przez szpary w ...

  • Gua'rnon

    Podróżując po bukowym lesie, Eson poczuł nagły zapach zgnilizny. Zatrzymał się na chwilę, aby zorientować się co to, ale po dłuższej chwili ruszył dalej. Mijał co i ...

  • Inny

    Piątka nastoletnich przyjaciół wybrała się na obóz. Jeden z przyjaciół znalazł w internecie straszną historię o tym o obozie opowiada ją przyjaciołom oni jednak nie ...

  • Elementy Przeznaczenia

    Elementy Przeznaczenia Część I Historia zaczyna się bardzo daleko daleko stąd. W galaktyce o nazwie Plut oddalonej od Ziemi o 5 galaktyk na planecie Okugen. W czasach ...

  • Moja historia Itachiego (Na podstawie mangi Naruto)

    Pisząc to zastanawiałam się, po co ja właściwie to robię. Odpowiedź była prosta. Musiałam wyrzucić z siebie myśli, które męczyły mnie od dawna. Postanowiłam ...

  • Janek Wiśniewski padł...

    "Z kont rewolucją się nie rozmawia... Był Grudzień 1970 r, Janek Wiśniewski po wysłuchaniu prowokujących wiadomości, w których mówili iż należy już iść do pracy ...

  • Tajemnica niezamieszkanego zamczyska

    Późnym wieczorem, w noc Halloween wybraliśmy się na spacer. Wtedy Mirek zaproponował, abyśmy poszli do lasu, chciał w ten sposób sprawdzić, kto się boi. Zdecydowaliśmy ...

  • Echo życia

    Ludzkie życie jest niczym ogromna przepaść w której panuję bezkresna hałaśliwa ciemność. Nasze narodziny są początkiem upadku. To właśnie wtedy zaczynamy spadać w ...