Przygodowe - str 14

  • Wyspa

    "Dzieło", które znalazłam w dokumentach. Napisałam to jak miałam 11 lat. Proszę o komentarze, jestem ciekawa czy to czegoś się nadaje. :) ...

  • Wypełnić pustkę cz. 2

    Muszę sobie pogratulować. Nie sądziłam, że tak szybko ukarze się 2 część. Jestem mile zaskoczona, swoim zachowaniem. xd Wypełnić pustkę cz. 2 Zapięłam pasy i ...

  • Zew Krwi cz.15 - Epilog

    Obudziły mnie promienie słońca wpadające do szpitalnego pokoju. Nie chciałam jeszcze wstawać, więc nie otwierałam oczu. - Eve. Obudź się śpiąca królewno. Błagam ...

  • Między niezwykłością a rzeczywistością, cz.1

    Witajcie, dodaję tu moje nowo wymyślone i napisane opowiadanie. Nie wiem czy wam się spodoba, proszę o szczere oceny. Nie mam pojęcia czy warto kontynuować. Wszystko zalezy ...

  • Utracony czas cz. 18 Epilog

    Piszę to słuchając "Too dark tonight", wybaczcie więc odrobinę melancholijną formę. Endajs, młoda damo, jeśli nie spodoba Ci się to zakończenie (a czuje, że nie), to ...

  • Historia 2

    Zasłoniła moje oczy swoimi dłoniami i kazała mi iść prosto.To była moja przyjaciółka i wiedziałem, że nie muszę się bać.Po jakiejś godzinnej wędrówce ...

  • Trupy cz.1 *Opowiadanie o zombie*

    Andreas był wojskowym. Pewnego dnia prowadzony był eksperyment nad wirusem który może służyć do wybicia wrogiego wojska.Andreas spokojnie siedział jedząc drugie ...

  • Na zawsze

    Wiatr wiał mocno w żagle, silne i wysokie fale bujały "Wisielcem” Kapitan George wydawał rozkazy swoim marynarzom: - W prawo na sterburtę panie Smith, postawić żagle ...

  • Po drugiej stronie cz. 5 (ostatnia)

    Pierwsze wrażenie jakie odniósł John było nieco mylne. Dopiero kiedy przyjrzał się uważniej postaci, która do niego zagadała dostrzegł jak bardzo ona się trzęsie ...

  • Veronika - nastoletnia czarownica. ROZDZIAŁ 1

    Rozdział 1 Nadszedł 1 września. Był to deszczowy dzień. Veronika po pożegnaniu z rodzicami i rodzeństwem, wsiadła do pociągu na peronie 9 i 3/4. Szukała wolnego miejsca ...

  • Czarna Śmierć: Horny

    Normalnie pasażerów nie raczono muzyką płynącą z głośników. Zostały tu zamontowane tylko na wypadek, gdyby kierowca zechciał przekazać im jakąś wiadomość – ...

  • Drzwi

    Czy marzyłeś kiedyś o tym, by posiadać klucz, który otwiera wszystkie zamki? Co byś zrobił, jakie drzwi byś otworzył? Ja, gdybym posiadał ten przedmiot, wykonany zapewne ...

  • Opowiadanie - Ostatni strzał

    Pamiętam, była trzecia w nocy. Lato, 17 lipca. Cieplutko, całkiem ładna noc. Lokalizacja: Warszawa. Wzdłuż pewnej opustoszałej o tej porze ulicy ciągnie się chodnik ...

  • Wyobraźnia

    Wyobraź sobie, że wchodzisz do pokoju. Uderza Cię ciemność. Prawą ręką wymacujesz włącznik nocnej lampki. Pstryk. Blade światło rozbiega się po pokoju. Cisza, błoga ...