Przygodowe - str 12

  • Strażnik Czasu. Cz. 1

    Wiecie jak wygląda życie syna wielkiego władcy?...nie... Nie jest to kąpanie się w złocie, bawienie się z pięknymi paniami lub robienie wszystkiego co się żywnie podoba ...

  • Mali detektywi cz.3

    CZYTAJCIE POPRZEDNIE CZĘŚCI BO BEZ TEGO NIE ZROZUMIECIE O CO CHODZI!!! Był ciepły, słoneczny, lipcowy wieczór. Na niebie nie było ani jednej chmurki. Adam wyjął laptopa i ...

  • Patrick Steiner i Eldorado cz1

    Aneta Lipnicki była córka znanego profesora Johna Lipnicki. Zajmował się on archeologia i ostatnio dostał duże zlecen od anonimowego biznesmena. Człowiek ten utrzymywał ...

  • Rebelia

    proszę o opinie, chce wysłać to opowiadanie na konkurs, ale nie wiem czy się opłaca. Jak myślicie? ************* Daleka przyszłość, jest rok 3001. Podczas kilku wieków ...

  • Kraina Chaosu

    Tego dnia w świecie nam nie znanym źle się działo. W krainie Italo zebrała się Wielka Insygnia czyli 3 najpotężniejszych władców w tym świecie. Odezwał się Kitago ...

  • Oszukać Przeznaczenie cz.1

    Moje opowiadanie, na podstawie filmu " Oszkuać przeznaczenie" choć dodałam pare nowych rzeczy. Mam nadzieję, że się spodoba. // Doskonała Hej. Nazywam się Katrin, ale ...

  • James Potter i powrót cienia cz.4

    OD RAZU MÓWIE...NIE WIEM CZY BEDĄ TU KOLEJNE CZĘŚCI...TO NIE PRZEZ WAS...CIESZE SIĘ ŻE TO CZYTACIE ALE JA TAK JAKBY STRACIŁAM WENE ALBO RACZEJ CHĘCI DO KONTYNUOWANIA TEGO ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.7

    Siedziałam w tym więzieniu wpatrując się głucho w ścianę. Wychodzę 3 razy dziennie do łazienki. Jestem karmiona przez ludzi w kombinezonach ochronnych - jakbym miała ...

  • Skazani na wędrówke (opowiadanie zombie) Cz.1

    07.05.2013r Wtorek Godzina 06:24 Na statku panowało zamieszanie wszyscy krzyczeli niektórzy płakali a jeszcze inni się modlili, po 15 minutach zostało nadane ogłoszenie " ...

  • Szaleństwo Coopera. 2

    Cooper wrócił do domu. Cały czas myślał o poznanej przed chwilą kobiecie. Chodził nerwowo w tą i z powrotem. Podszedł do telefonu i rozprostował karteczkę z numerem ...

  • Translove

    Odpowiadam na wiadomości: Nie, to nie koniec Doma. Może jutro następny rozdział :) A to jest jeszcze nieskończone, to part 1 :) What happens when he girl falls in love with a ...

  • Drogą gwiazd cz.2

    Bezszelestnie podeszłam do linii drzew. Obserwowałam zbiegowisko po mojej części lasu. Leśne elfy zagoniły człowieka nad jezioro, z którego otaczały go nimfy. Czyli ...

  • Koszmar cz.1

    Coś z nie miłosnego repertuaru ;) __________________________________________________________________________________ Małe miasteczko położone nad zatoką Hudsona, opiewało w ...