Przygodowe - str 9

  • Noc oczyszczenia - cz.2 - Nie wiesz co zrobiłeś?

    Drugi rozdział rzezi psychopatycznego Jasona, miłej lektury :) Rozdział 2 Odbezpieczył karabin i sprawdził, czy pistolet luźno leży w kaburze. - Na początek dorwę tego ...

  • Medalion

    {prolog} Była ciemna i głucha noc. Księżyc wyszedł zza chmur oświetlając polanę. Pełnia. Z oddali dochodziło wycie wilków. Gdzieś na pobliskim drzewie zahuczała sowa ...

  • Skrytobójca, cz.11

    Wybaczcie mi, że tak długo nie wstawiałam. brak czasu, weny i sporo nauki po prostu zrobiły swoje. Jak już pisałam to ostatnia część, więc postanowiłam nadrobić ...

  • Igrzyska śmierci cz.7 - wielki finał

    Rano obudziłem się i usłyszałem jakiś szum w trawie przy szałasie. Wyostrzyłem słuch, przymknąłem oczy i czekałem. Wkrótce pojawił się mój przeciwnik. Był to ...

  • Esperanza i Strider roz. 2

    Kłusowaliśmy razem przez las. W koło było słychać śpiew ptaków i szum drzew. Nagle usłyszałam dziwny dźwięk. W ogóle nie pasował do pozostałych. Przywodził na ...

  • Ostatnia cywilizacja cz.3 (ostatnia)

    Will, Craus, Eltro i Ben udali się do siedziby AS. Przed siedzibą czekał na nich Zen.. -Witajcie ! - Wrzasnął Zen gdy tylko ich zobaczył -Co ten psychol tu znowu robi ? ...

  • Podzielony świat cz.4 (OSTATNIA)

    Następnego ranka gdy Will i Craus jeszcze spali do gabinetu generała wszedł zwiadowca Ben który właśnie wrócił z misji. -Generale baza separatystów zniszczona przez ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.11

    - Weźmiemy ją ze sobą- odpowiedział Patryk. - W porządku ty tu rządzisz – odpowiedział mu Miłosz i ruszył do pokoju, w którym była Alicja.Patryk ruszył po schodach ...

  • Zombie Apokalipsa-Ocalały cz10

    Kolejna cześć :) Miłego czytania! ---***--- 05:00 Wczesnie się obudziłem, wczoraj cały dzień leżałem w łóżku. Ale dowarzystwa dotrzymali mi :Sandra, Kamil i młody ...

  • Oddział Wolności Cz 1 Świat w zagrożeniu

    "Nigdy w dziejach wojen tak liczni nie zawdzięczali tak wiele tak nielicznym." - Winston Churchill 2256 r. 24 czerwca Wpis 1. Niewiele pamiętam z dzienniku dziadka. Czytałem ...

  • Harry Potter - wstep

    Cześć! Sorka za nieobecność ale sami wiecie... Rok szkolny. Startuję z nową serią o dalszych losach oraz o dzieciach Harry'ego i czarodzieji z jego (Harry'ego) pokolenia ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy cz.6

    Niedziela Jestem naprawde zaintrygowany Rafałem. Gdy tylko wstaliśmy, i zjedliśmy coś(oczywiście poczęstowaliśmy go), on zaczął mówić do nas, jak do jakichś wójków ...

  • Shinigami Ep1 ,,Nadzieje umiera ostatnia" Cz4

    Zacząłem lekko płakać myśląc o niej. Po chwili poddałem się nie uratuje jej. Wstałem z zamiarem odejścia. Przypadkiem uderzyłem w opakowanie po leku. Ku mojemu ...

  • Jack cz1.

    Siemano!Co tam u was?Bo u mnie pierwsza cześć kolejnego opowiadania!Pamiętajcie że to forma Pamiętnika/Notatnika.Pozdróweczka dla szanownej redakcjii xD.Miłego czytania ;) ...