Przygodowe - str 10

  • Tematyka zombie. Bogowie śmierci (Shinigami)

    Jest to wstęp do mojego opowiadania. Wojna. Od zalania dziejów woja napędzała rozwój cywilizacji. Dzięki niej wiele odkryć wynalazków ujrzało światło dzienne. Lecz ta ...

  • Kodeks zabójcy cz.3 - Wstąpienie do bractwa

    Kolejna część przygód Adama, mam nadzieję, że się spodoba :) Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, to proszę je napisać w komentarzu, na pewno wezmę je pod uwagę :) Rozdział ...

  • Dead Echo. 10

    Gdy szliśmy, cały czas zauważałem leżących pod ścianami ludzi. Kobiety z dziećmi, starcy. Może jest więcej ocalonych ludzi? Mam nadzieję. Wieść szybko się ...

  • Służbowo do Grecji

    Historia którą chcę opowiedzieć zdarzyła się trzy lata temu też był początek września. Zadzwonił telefon było około 7 rano, wybiegłam nago z łazienki by odebrać ...

  • Jacht

    Było to kilka lat temu dwa lata po ślubie z Andrzejem.Wybraliśmy się na targi wiatr i woda w Gdyni.Podziwialiśmy różne jachty i pokazy ratownictwa, przeszliśmy obok ...

  • Stracone ołtarze - Rozdział I cz.1

    Grayan podniósł powieki, czuł się zmęczony mimo tak długiego snu. W tej ciemności nie był w stanie niczego zobaczyć, postanowił więc wstać i iść po omacku, był ...

  • Tajemnica Północnego Lasu cz.2

    Rozdział 1 Spotkanie z Królem Zoranem Minęło kilka minut zanim chłopcy odważyli się podnieść głowy. Gdy upewnili się, że w pobliżu nikogo nie ma, zrzucili z siebie ...

  • Brother In Arms : Więzy krwi Cz. 2

    Zacznijmy od początku... Wszystko zaczęło się gdy niemiecka ofensywa przypuściła atak bombowy na londyn i inne miasta Aliantów.. Dowództwo pracowało potem nad wielkim ...

  • Kwiat Lili.Cz.1

    Z początku nie widziałam nic oprócz białego światła, które mnie oślepiło.Nie wiem ile leżałam nie przytomna, kilka minut, czy sekund a może godzin.Jon nadal nie ...

  • Prawa Dziczy

    Prolog Doskonale pamiętam tamten wieczór. Wstałam jak co rano, ubrałam się i poszłam na szkolenie. Najpierw technika władania nożem, później łucznictwo, a na samym ...

  • Trójka ocalałych cz.1

    Pojawili się na horyzoncie zmierzając w kierunku wioski, którą widzieli już od paru minut. Było ich 3. Tylko tylu pozostało z 12-osobowej grupy, która podjęła się tej ...

  • Medium z New Yorku - Rozdział 3

    15.10.2013 7:00 Rozdział 3 Usłyszałam okropny hałaśliwy dźwięk budzika. Podniosłam się z łóżka i go wyłączyłam. Spojrzałam na godzinę.'' Hmm nie ma spania, muszę ...

  • Army of two : Powstanie Cz.1

    Na początku chciałbym powitać wszystkich którzy czytali moje wcześniejsze opowiadania ;) i wracam po wieeeelu miesiącach :) p.s ten cykl nie jest na podstawie gry ;) to po ...

  • Mistrz Areny. 8 - koniec.

    Doczłapaliśmy do obozowiska. Beris i Lock zatargali cielsko gryfa razem z nami, a potem zabrali się do wycinania skóry, pazurów i kłów. Mnie znów związali. Suchość w ...