Przygodowe - str 13

  • Zombizm cz.1

    Poniedziałek Jak to w każdy poniedziałek budzik zaczyna dzwonić u mnie o 6:50.Chwila przewracania się na łóżku i już jestem na nogach.Dzień zaczął się normalnie tzn ...

  • Życie idealisty cz.4

    Nadszedł czas treningu, Zayn przyszedł, rozejrzał się i podziwiał mój sprzęt. Zaczęliśmy ćwiczyć na zmianę wykonując ćwiczenia, w między czasie widziałem że jest ...

  • Alex i Mavrick. cz.2

    Przyjaciel. -Witamy wszystkich bardzo serdecznie na piątym Wieczorku Country! Dziś zaprezentują się nam: Devis Pogromca z zespołem i Kevin Cowboy. Przypominamy, że w tym ...

  • Nocny przerażający powrót do domu.

    Trzeciego lutego około piętnastej postanowiłam iść do dobrej koleżanki, umówiłyśmy się na 16. W czasie spotkania było dość przyjemnie, rozmawiałyśmy (a raczej ...

  • Elfka - Rozdział 1- Nowa przyjaciółka

    Amy weszła do swojego pokoju i odrazu przywitała się z Azoter'em. -Przed nami kolejna przygoda. Tygrys odrazu wstał i już był gotowy do wyjścia ale Elfka go zatrzymała ...

  • O.N.I - Scena II część 4

    O.N.I – Scena 2 część 4 Ewakuacja Pochowaliśmy Grega na cmentarzu w sektorze 2. Cmentarz był osobnym pokojem z wieloma kapsułami, w których chowało się ludzi, by ich ...

  • Krwawa Przyszłość cz.10 - epilog

    Jasne światło przedarło się przez wodospad czerni drażniąc moje oczy. Widziałam przede mną klęczącego małego chłopca - tego samego, który powiedział, że uratuję ...

  • Historia ze stoku

    Byliśmy na stoku. Całą rodziną. Ja ubrany w kask narciarski, grubą kurtkę i buty narciarskie. Narty były już założone, czekałem tylko na to aby mama dała mi kartę ...

  • Wilkołaki tak mają.2.Przebudzenie

    Ola obudziła się w jakiś lesie, była przemieniona w wilka.Jej brązowa sierść lśniła, ostre pazury były brudne od ziemi.Jej potężne ciało leżało pod ...

  • Apokalipsa zombie cz.3

    Przez całą pierwszą noc wszyscy świetnie spali, o godzinie 8 wstaliśmy na śniadanie rozmawialiśmy co by tu nie porobić. Ja-Musimy wreszcie otworzyć ta skrzynie. S-No tak ...

  • Ta, która widzi zmarłych.. cz.1

    Nazywam się Diana, mam 15 lat. Mieszkam wraz z moją starszą siostrą o 7 lat Leną, w małym domku obok lasu. Jak wskazuje tytuł widzę duchy zmarłych ludzi.. Nie wiedziałam ...

  • Apoktaliption Zombies cz.1

    -Ale nudy. Jest godzina 13 a ja od rana tylko tę kiełbasę kroję. -Dawid. Nie narzekaj tylko może byś te śmieci wyrzucił. -Dobra. Bo i tak mam dość tej kiełbasy. Pójdę ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 9; Epilog

    Na specjalną prośbę Izy 2 tygodnie później Wypuścili nas z szpitala. Okazało się, że moi rodzice nie usunęli mi konta w banku, więc wypłaciłam wszystko. Kupiliśmy ...

  • Vitae cz. 3(ostatnia)

    - Widzę w czym problem, młody człowieku. Nie powinieneś palić, to złe dla zdrowia! Dokarmiasz raka. - … - Jednak z drugiej strony… znałem ludzi, którzy nigdy w życiu ...