Przygodowe - str 117

  • Minimalista

    Autor: CierpnacaSkora AKA RivetTheEmperor Jego imię to Sven. Ma 27 lat, blond włosy i kiedyś miał dobrze zbudowane ciało. Mieszkaliśmy razem przez trzy lata, on i ja. Noce ...

  • The Crew 11

    Dom's POV Myślałem o słowach Justina. Roscoe zawsze przy mnie był. Był moim jedynym przyjacielem. Z nim spędzałem czas po szkole, w weekendy. Miałem tylko jego. Jako ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 13

    Rozdział 13 - SENSACYJNE NAGRANIE Następnego dnia badanie tunelu rozpoczęto już wczesnym rankiem. Do przebycia było jeszcze około dwóch kilometrów, po pokonaniu których ...

  • Nowa nadzieja cz. 1

    To moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję, że się spodoba. ;) Wstrzymałam oddech i puściłam cięciwę. Strzała trafiła sarnę w udo. Westchnęłam cicho i dobyłam noża ...

  • Ridge Chaser - Akt 23

    Utracone Wspomnienia Ciężarówka Isuzu wtoczyła się przez zagracony plac przed warsztatem z wielkim szyldem „AUTO-TUNE”. Kierowca zgrabnie zawrócił białym samochodem o ...

  • Odebrane Życie cz.12

    Nie pozostało mi nic innego jak iść dalej do przodu. Z szafy na ubrania wyjąłem dobrze mi znany kuferek. Przechowywaliśmy w nim razem z żoną najcenniejsze pamiątki oraz ...

  • Życie to ciągły trening cz.83

    – Mieliśmy się spotkać przy aucie. Pamiętasz? Olek potwierdził skinieniem głowy. – Gdzie poszedłeś? – Chciałem porozmawiać z wojownikami. Pogratulować Andrzejowi ...

  • Na zawsze

    Wiatr wiał mocno w żagle, silne i wysokie fale bujały "Wisielcem” Kapitan George wydawał rozkazy swoim marynarzom: - W prawo na sterburtę panie Smith, postawić ...

  • Z pamiętnika nastoletniego geja #4

    13 października 2017r. godz. 21:30 Od ostatniej notki minął niespełna tydzień – kilka dni pełnych nowości. Chłopak, którego poznałem, okazał się być niesamowity! ...

  • Alchemik cz.3

    Liście zaszeleściły na pobliskim dębie a przyjazny podmuch wiatru otoczył go zdrową bryzą. Obejrzałem się i popatrzyłem na rozłożyste drzewo a na moich ustach pojawił ...

  • "Wspomnienia..." Prolog.

    Nie wiedząc co robić przykrywam się cienką kołdrą i przykładam poduszkę do twarzy, zamykam oczy. Wiem, że nadszedł ten moment w moim życiu, będę musiał zrobić coś ...

  • Tylko za Tobą cz.36

    Nie pamiętam ile spałem, ale porządnie zaschło mi w ustach. Moje wargi nadal jednak smakowały ustami Oli. Ścisnąłem mocno pręt. Tak. Nadal leżał obok. Taktyka była ...

  • Koniec Cz.1

    -Babcia, mocno skulona spała nakryta kołdrą w taki sposób, że nie było widać jej twarzy. Usiadłem na kanapie w swoim pokoju i zamknąłem oczy. Miałem dość walki z ...