Przygodowe - str 116

  • JW Agat Rozdział LXVIII

    - Pułkowniku, czy grozi nam jakieś dochodzenie w sprawie z tymi narkotykami? - zapytała Marta, siedząc w gabinecie dowódcy Agatu. - Nie. Trwa dochodzenie, tak, ale to raczej ...

  • Bestiariusz cz.II „Prawda”

    Prawda - Serino, to ostatni moment na powiedzenie prawdy! - Cicho! Ściany maja uszy, a Fabrycy może wrócić w każdej chwili - zniżyła głos do ledwie słyszanego szeptu ...

  • Bullet - 2

    Zwykle, kiedy gdzieś jechaliśmy puszczałem muzyke na full. Ale teraz po mojej głowie wirowały dziwne myśli. Wiem że oszukuje wszystkich i nie powinienem tak robić. Jestem ...

  • Tylko za Tobą cz.23

    Dla mnie, czyli człowieka uwielbiającego spędzać wolny czas poza domem przejażdżka rowerowa nie była wyzwaniem pod względem zmęczenia, ale jako wspólne spędzenie czasu ...

  • [Strangers Town] Prolog - Wolność

    Jeden. Stary, drewniany zegar uderzył po raz pierwszy. Nie wiadomo jak, nie wiadomo dlaczego – nagle znalazłam się na dwunastym peronie jedynego dworca kolejowego w ...

  • Utracony czas cz. 15

    XV Oczy wodza powędrowały na ranną dziewczynę. Pytającym wzrokiem spoglądał w jej kierunku, jakby badał czy dziewczę będzie w stanie zaspokoić jego ciekawość. Nie ...

  • The Crew 15

    Harry's POV Kręciłem się po kuchni. Po zjedzonym śniadaniu ktoś musi pozmywać. Cieszyłem się że JB dał sobie rade, że doszedł do siebie i pokazał odrobinę ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 2

    Ruszyłem w stronę pola ćwiczebnego, położonego na tyle daleko, by nie straszyć zwierząt, ale też na tyle blisko, by mieścić się przed murem wioski, bez wścibskich oczu ...

  • Odludzie III: Drużyna Wybranych.

    Ludzki zgiełk i natłok to nie do końca korzystna kombinacja będąca tłem rozmowy. W myśl takiego wniosku, po słowach Oliwii, wyruszyli do swojego przedziału. Nie odezwali ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy cz.6

    Niedziela Jestem naprawde zaintrygowany Rafałem. Gdy tylko wstaliśmy, i zjedliśmy coś(oczywiście poczęstowaliśmy go), on zaczął mówić do nas, jak do jakichś wójków ...

  • Ridge Chaser - Akt 13

    Start!! Zbliżała się dwudziesta. Przedmieścia Bielska. Czerwona Toyota MR-2 stała na podnośniku w lokalnym warsztacie samochodowym, połączonym z niewielkim szrotem, w ...

  • Po drugiej stronie cz. 5 (ostatnia)

    Pierwsze wrażenie jakie odniósł John było nieco mylne. Dopiero kiedy przyjrzał się uważniej postaci, która do niego zagadała dostrzegł jak bardzo ona się trzęsie ...

  • Dead Echo. 5

    Obudziłem się po kilku godzinach. Podniosłem się z łóżka. Dręczyło mnie uczucie, że o czymś zapomniałem. Wzruszyłem ramionami i wyszedłem. Trishka siedziała na ...

  • I'm just a canniball - Rozdział 1

    Witam. Moje opowiadanie zawiera momenty makabryczne, wulgaryzmy i typowe "bara-bara". Także tylko dla ludzi o mocnych umysłach. Proszę, komentujcie. Pomoże mi to ...