Przygodowe - str 111

  • Zombie Apokalipsa-Wstęp odc.3

    No i wkońcu część 3 tej serii.Przepraszam że tak długo ale po prostu nie miałem weny.No i oczywiśćie pamiętajcie że to forma pamiętnika/notatnika

  • Odebrane Życie cz.11

    Targany przez mnóstwo sprzecznych odczuć i emocji musiałem ogarnąć najnormalniejszą wersję siebie. Nie mogłem dać poznać po sobie czegokolwiek, co mogłoby wzbudzić ...

  • Między Światami (część 5)

    Położyli Trudy na senniku w jednej z pustych komór pnia Hometree, a Mo'at pilnie nad nią pracowała. Spowodowane to było zarówno współczuciem, jak i świadomością ...

  • JW Agat Rozdział LVIII

    Wszyscy zerwali się raptownie i niemal zabijając się w drzwiach, rzucili się do kuchni. W progu zastopowało ich totalnie, gdy wśród rozsypanego na podłodze szkła dojrzeli ...

  • Samotny podróżnik- cz. 6 - Pogoń.

    Tydzień po opuszczeniu posiadłości kupca, trafiłem do małego miasteczka. Sprzedałem parę wywarów za 312 srebrnych monet. Mój kontakt z Airą się urwał. Udało mi się ...

  • Utracony czas cz. 11

    XI - Czy Ty gdziekolwiek się udasz musisz znaleźć sobie jakąś kobietę? - pytanie zadała Coli, gdy tylko wkroczył do Jej domu, wraz z Alvario i jej mężem, po naradzie w ...

  • Dom - 23

    -Chłopaki właśnie pojechali zrobić pierwszą część, a my po południu zrobimy drugą - powiedział nastawiając czajnik. Potem wyjął szklankę z szafki ale nie zamknął ...

  • Życie idealisty cz.1

    Jestem Andy, mieszkam w Chicago. Jestem 19 letnim studentem pozornie nie wyróżniającym się od innych ludzi. Jest poniedziałek siódma rano, wstaję z uśmiechem, podchodzę ...

  • Setariff: Wstęp cz.2.

    -Hej Majes! Wstawaj - Krzyknęła jego matka. - Mamo? - Najwyższa pora pożegnać Ojca, bo zaraz wyrusza, a nie będziemy go widzieć pół roku! - Już wstaję! Majes ubrał ...

  • Życie to ciągły trening cz.91

    Wizyta u bogacza miała być zwykłym spotkaniem, ale Agata ubrała się modnie nie zapominając o córce. Obie miały na sobie sukienki w pięknym, turkusowym kolorze. – Jakie ...

  • Życie trudne jest cz.93

    Tylko z początku pomysł Krystiana, aby pobiegać w tej chwili wydawał się jej trafny. Kolacja wigilijna obfita w pyszne jedzenie wymagała odpowiedniej ilości miejsca w ...

  • Sam O' Brien

    Sam O'Brien pochodził z biednej rodziny, która wyemigrowała z Północnej Irlandii do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieli rozpocząć nowe życie. Początki wydawały się ...