Przygodowe - str 109

  • Utracony czas cz. 16

    XVI Joseph siedział na kawałku pieńka przed domem obserwując pracujących w pocie czoła mężczyzn. Chciał się na coś przydać przy budowie nowych domków, ale został ...

  • Utracony czas cz. 17

    Panno Ambitna nie wściekaj się za opis Endays.. nie złamałem umowy co do pewnego aspektu ^^. Najwyżej napiszę to miłosne opowiadanko w rekompensacie.. XVII Gruby patrzył ...

  • Dom's Revenge 4

    Cześć. Sluchajcie... zabijecie mnie pewnie... ale kończe z Domem. To nie chodzi o to że opowiadanie mi sie znudziło. Jest zajebiste, napewno będe je czytać jeszcze milion ...

  • Dom - 90

    Przepraszam za błędy które mogą się pojawić. Po naprawie komputera Word nie podkreśla mi błędów które każdemu się zdarzają. Gdyby ktoś wiedział jak to naprawić to ...

  • Utracony czas cz.10

    X "Where do I go, what do I do, far away from home. No one to lend helping hand, I am all alone! Feeling so frail, feeling so small, in this time of war! But I can not stop ...

  • Bullet - 16

    Mama akurat wracała od babci która mieszka niedaleko. - I jak, widziałaś sie z nią? – zapytała kiedy oboje wchodziliśmy do domu. - Można tak powiedzieć. Łaziła z ...

  • Tylko za Tobą cz.28

    Cichy szum i szuranie stóp gdzieś za drzwiami zbudziły mnie ze snu. Wyspałem się jak jeszcze nigdy w życiu. Wszystko byłoby w porządku i mógłbym tak spać dalej, gdyby ...

  • Setariff: Wstęp cz.1.

    Królestwo Setariff leżące na dużym kontynencie nazwanym Atlanta, królestwo prowadzone przez wysokorozwiniętych ludzi, którzy przekuwają swoje ambicje i rządzę w ...

  • Tylko za Tobą cz.34

    Doktor Tomczak przyszedł po trzech godzinach, ale przynajmniej się zjawił. – Podobno coś pana boli i nie daje spokoju. Uznałem, że nie ma co ściemniać i lepiej ...

  • Nolin - Rozdział 2

    Kilka następnych dni minęło bardzo szybko. Nolin nadal ciężko trenował i pomagał ojcu. Z dnia na dzień robił zauważalne postępy, a jego mistrzowi więcej czasu ...

  • I'm just a canniball - Prolog

    1. TERAŹNIEJSZOŚĆ Trzask drzwi z drewna brzozowego wybudził Białowłosą niemal natychmiast - czerwony wzrok śledził każde zakamarki ciemnego pokoiku, jakoby szukając ...

  • Medium z New Yorku - Rozdział 1

    14.10.2013 16:45 Rozdział 1 Patrzałam na drzewa za szybą naszego granatowego BMW. Myślałam o mojej nowej szkole. Właśnie jutro po raz pierwszy do niej pójdę. Bałam się ...

  • Magic Taborea

    W dolinie Aslan żył pewien chłopiec. Nie był dziedzicem olbrzymiego majątku. Jego rodzina od pokoleń prowadziła skromną gorzelnię. Aidan od lat pasjonował się ...