Daniela Dominium (Rozdiał 1, cz.1)
Dwanaście lat później. Ach. Za dwie godziny jest początek roku szkolnego. Jestem w III kl. gimnazjum. Następna nowa rodzina, następna nowa szkoła... następne nowe życie ...
Dwanaście lat później. Ach. Za dwie godziny jest początek roku szkolnego. Jestem w III kl. gimnazjum. Następna nowa rodzina, następna nowa szkoła... następne nowe życie ...
Z właśnie kończącego się dnia, można było wyciągnąć wiele wniosków. Po pierwsze: Nie uciekaj z domu. Nieważne, co by się działo, nie uciekaj, jeśli nie masz dokąd ...
Szturchnąłem ręką okno, otwierając je. Do pomieszczenia dostało się świeże powietrze... i kot. Moja brązowa kotka, Rysia. Ma balejaż na całym ciele oprócz końcówki ...
Dwa tygodnie po narodzinach Tommy'ego, Norm i Ni'nat złożyli wizytę w bazie, aby sprawdzić, jak się sprawy mają i pokazać wszystkim zrobione przez niego zdjęcia ...
OD AUTORA: Seria opowiadań, jakie się tutaj będą ukazywały ma miejsce w uniwersum Pokemon. W moim mniemaniu jest to świat, w którym można zawrzeć mnóstwo ciekawych ...
Odcineczek 4 :P Forma Pamiętnika/notatnika ;) ---***--- 7:00 Obudziłem się o 7:00 Obok Sandry...Była we mnie wtulona.Wiedziałem że chłopaki już nie spią bo ich ...
Wieczór zleciał szybko. Mama wróciła z pracy, zjedliśmy razem kolację, potem ja zamknąłem się w swoim pokoju. Nazajutrz, obudziły mnie promyki słońca. Spadały na ...
Patrysia odwróciła się z głośno bijącym sercem w stronę rozpaczliwego krzyku Wade’a. Nagle zza ściany wyłoniła się postać, która… wybuchła zaraźliwym śmiechem ...
SENNość Ten niedzielny poranek rozpoczął dźwięk pisku małych opon, które zblokowane przez niedoświadczonego kierowcę, wyprowadziły błękitnego sedana ze złotymi ...
Z góry przepraszam że tak długo nie było opowiadania ale wakacje były i miałem wolny czas więc korzystałem. Następne części będę wrzucał średnio raz na tydzień ...
Ostatnio jak jeździłem tym samochodem, wszystko sie pieprzyło. Miejmy nadzieje że teraz będzie dobrze. Zapukałem do pokoju Kamila. Sam nie wiem po co. Po prostu z ...
Pół godziny później wraz z zakutym w kajdanki Mastersem wszyscy powrócili na salę. Po wejściu sędziego w pomieszczeniu zapadła pełna napięcia, głucha cisza ...
„Pij” – poleciła Mo'at, trzymając kubek przy ustach swojego adoptowanego syna. Jake niezdarnie podniósł się na łokciach z pomocą Neytiri i posłusznie ...
Starszy nazywał się Frank i miał 20 lat. Młodszy Ted miał 18 lat. Wiele czasu spędzali razem, ich przyjaźń sięgała czasów szkoły podstawowej. Razem postanowili ...