Przygodowe - str 114

  • Tylko za Tobą cz.35

    Rzadko wdawałem się w bójki. Przeważnie próbowałem zażegnać konflikt przed rozlewem krwi, ale gdy spotkało się dwóch osiłków, do których nic nie docierało nie było ...

  • Dom - 97

    Uśmiechnęla sie. Przymknęła oczy, jakby musiała się chwilę zatanowić. - A mamy inne wyjście? Przeze mnie prawie zginąłeś, chyba coś ci się należy - Położyła się ...

  • Życie trudne jest cz.89

    Od momentu spotkania z radą nadzorczą wyczekiwał tego dnia jak żadnego innego. Euforia i przypływ nowej energii były aż niemożliwe z powodu jego odejścia. Uwielbiał ...

  • Między Światami (część 8)

    Norm się obudził i stwierdził, że jest sam na swojej pryczy. Spojrzał na zegarek, żeby zobaczyć, jak długo spał i mruknął zirytowany. Nie miał zamiaru spać pełnych ...

  • Elementy Przeznaczenia

    Elementy Przeznaczenia Część I Historia zaczyna się bardzo daleko daleko stąd. W galaktyce o nazwie Plut oddalonej od Ziemi o 5 galaktyk na planecie Okugen. W czasach ...

  • Jak brat z bratem

    Mam na imię Dominik. Mieszkałem w Lublinie, ale niedawno przeprowadziliśmy się z rodzicami i moją siostrą do Krakowa. Jesteśmy tu od czterech dni. Mieszkanie jest większe ...

  • Utracony czas cz. 13

    Z góry przepraszam, ale piszę to opróżnieniu 0.7 Jacka Danielsa z kumplami - to jedyny trunek, któremu nie umiem odmówić. XIII Wódz patrzył z lubością na bawiących ...

  • Między Światami (część 17)

    Wojownicy wybrani do wzięcia udziału w próbie wyzwolenia pozostali w Hometree, podczas gdy Jake, Tom i Norm udali się do Hell's Gate, aby powiedzieć o sytuacji i zebrać ...

  • Inny

    Piątka nastoletnich przyjaciół wybrała się na obóz. Jeden z przyjaciół znalazł w internecie straszną historię o tym o obozie opowiada ją przyjaciołom oni jednak nie ...

  • Wakacyjna przygoda cz. 1

    Jak co roku wybieramy się z Lauren na wakacje, w tym roku stawiamy na oddalony nam kontynent, czyli Amerykę. Lauren jest moją przyjaciółką odkąd pamiętam, może dlatego ...

  • Życie poza Prawem - Rozdział 6 - Po latach (GTA V)

    Wesoły dźwięk harmonijki roznosił się po całej kamienicy. Patrycja spojrzała na Eliota, który radośnie grał na swoim ulubionym instrumencie. - Przestań – rozkazała ...

  • Ridge Chaser - Akt 22

    Destroyed Ciemność przeciął błysk pomarańczowych, pojedynczych krążków, ustawionych w rzędzie, wzdłuż wijącej się serpentyny. W jednej chwili zaświeciły się ...

  • Gua'rnon

    Podróżując po bukowym lesie, Eson poczuł nagły zapach zgnilizny. Zatrzymał się na chwilę, aby zorientować się co to, ale po dłuższej chwili ruszył dalej. Mijał co i ...