Przygodowe - str 10

  • Droga wojownika cz.3

    Jonatan tej nocy nie spał spokojnie. Męczyły go koszmary. Śniło mu się jak fioletowy ninja zabija Laurę. Rano obudził się z krzykiem. Zrozumiał że powoli zaczyna coś ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 7

    Jak oparzony odwrócił się na pięcie i zobaczył kolejną, bardzo młodą mieszkankę. Kurwa, czy tu jest ktoś, kto skończył trzydziestkę? – Pomyślał, lecz zaraz tępo ...

  • Hogwart Dziś - Znalezisko na pierwszym piętrze [8]

    Po napełnieniu brzuchów, co zdradzały ich błogie miny, przyjaciele udali się do Sali Wejściowej. Część uczniów była wciąż w Wielkiej Sali, zaś pozostali rozeszli ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.7

    Król Larkin właśnie odczytał jeszcze raz list, który napisał jego skryba. Gdy uznał, że wszystko jest dobrze ujęte podał go z powrotem swemu słudze. - Ferris, odnieś ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.2

    Może będzie lepsze niż ostatnie, nie jestem pewien. Zakończenie tylko trochę mi nie wyszło. Dzień 2 Obudziłem się czując jakiś ciężar na barku, okazało się że ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 38

    - Ale jak? – zapytałam całkowicie zaskoczona. – Jak to w ogóle możliwe? - Prawdopodobnie wytworzyli w nim „odruch Pavlowa”, pani Barnes – odezwał się jeden z ...

  • Wampiry są wśród nas cz.4

    --------------TAK JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ------------ Jest to opowiadanie mojego autorstwa o pewnym chłopaku w wieku ponad 20 lat który okazał się nie do końca taki zwykły ...

  • Droga wojownika cz.4

    Fioletowy ninja nie panował już nad sobą. Człowiek który krył się pod maską był dobry, ale opanowała go mroczna moc. Więź między strojem a człowiekiem przestawała ...

  • Dom - 103

    Cześć. Im back :) Krótki rozdział, ale teraz już będą się pojawiały co piątek-czwartek tak jak było wcześniej. Następny za ok. tydzień Przez następne pół godziny ...

  • Igrzyska śmierci - inny punkt widzenia - prolog

    Kiedy Katniss Everdeen zgłosiła się na ochotnika do 74.-tych Igrzysk Głodowych za swoją siostrę-Prim, nikt nie chciał wziąć pod uwagę jeszcze innego wyjścia. Ale co ...

  • Mali detektywi cz.3

    CZYTAJCIE POPRZEDNIE CZĘŚCI BO BEZ TEGO NIE ZROZUMIECIE O CO CHODZI!!! Był ciepły, słoneczny, lipcowy wieczór. Na niebie nie było ani jednej chmurki. Adam wyjął laptopa i ...

  • Apokalipsa zombie cz.1

    Obudziłem się około 3 nad ranem, próbowałem zasnąć ale coś mi nie pozwalało.Po około 15 minutach wstałem, ubrałem się i zszedłem do kuchni, wziąłem czipsy i ...

  • Wojna Zombi cz10 Laboratorium

    Rozejrzal się po pokoju. Według planu żeby dojść do laboratorium, najpierw było trzeba dojść do pomieszczeń badawczych a później przez łącznik do laboratorium ...

  • Miłość sensem życia cz. 43

    Blondyn leżał obok nastolatki, oddychając ciężko. Pół godziny. O pół godziny za długo dla Aleksandry. Nie chciała, by taka była jej kara. Nie tak to sobie ...