skrytobójca, cz.4
Nadszedł ranek. Całą noc nie mogłam spać, rozmyślałam nad tym co będę robić. Martwiłam się tym, że od razu rzucą mnie na głęboką wodę i przydzielą mi do ...
Nadszedł ranek. Całą noc nie mogłam spać, rozmyślałam nad tym co będę robić. Martwiłam się tym, że od razu rzucą mnie na głęboką wodę i przydzielą mi do ...
Choć wszystko było dopięte na ostatni guzik i cały wyjazd zaplanowany, co do godziny to przez całą noc nie potrafił zasnąć z powodu jakiegoś niepokoju. Agata nawet nie ...
Jest to wstęp do mojego opowiadania. Wojna. Od zalania dziejów woja napędzała rozwój cywilizacji. Dzięki niej wiele odkryć wynalazków ujrzało światło dzienne. Lecz ta ...
Stanął w zatoczce za wiaduktem zjazdowym na drogę S10. Wybrał numer Agaty i zadzwonił. Odebrała dopiero po czwartym sygnale dokładnie wtedy, gdy miał zakończyć ...
13.10.1974 tego dnia z areny Noxus odchodzi wybitny wojownik z rodu ninja - czarny ninja. Mistrz areny. 25.04.2017 18-letni Jonatan był w collage. Jonatan był wysokim brunetem ...
Raz, Dwa, Trzy - wielkie dzięki! :przytul: *** Minął kolejne trzy domki i po prawej nagle ujrzał brzydki, odrapany budynek, zupełnie niepasujący prezencją do reszty ...
- Chyba trochę się pogubiliśmy szukając tej koniczyny. Rozejrzyj się. Staliśmy w lesie. Nigdzie nie było widać jakichkolwiek śladów ludzkości, cisza i spokój. Drzewa ...
Powracam po dosyć długiej przerwie, jednak tylko na chwilę, gdyż w następnym tygodniu mam egzaminy. Chciałem tylko podziękować Gabi, za "przypomnienie" mi o tym ...
HEJ TU MOJE WŁASNE DALSZE CZĘŚCI HARREGO POTTERA TYLKO ŻE JAK JUŻ DODAŁAM W TYTULE BĘDZIE O JEGO SYNU JAMES'IE...MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA I BĘDZIECIE ...
If i were a boy, u would be my queen If i were a boy, i would give u everything If i were a boy, u wold fall in love with me But now i'm a girl. It means, im just not me ...
Owen stał nieruchomo i patrzył na mutanta. Po chwili kolejne dwa pojawiły się z ciemności. Na ucieczkę nie było szans, a walka... no cóż i tak zginie. Potwór zostawił ...
Słońce wypełniło salon pomarańczowym światłem. Na pierwszy rzut oka można było stwierdzić, że wyglądało jak latem. Jednakże styczniowa kartka kalendarza bez ...
Byli w drodze już około 20 godzin. Zapas paliwa się powoli kończył a z jedzeniem i woda wcale nie było lepiej. Przez pośpiech nie mogli zabrać nic więcej, a narazie nie ...
# Biały zegarek na różowej ścianie pokazywał godzinę 9:38. Jego cykanie było jedynym słyszalnym dźwiękiem. Ona jeszcze spała. Otulona kołdrą odpoczywała na swojej ...