Przygodowe - str 16

  • Co w Lolowie piszczy cz. 11

    Dziewczyna uśmiechnęła się szeroko, widząc przyjaciółkę, lecz jej wzrok po chwili skupił się na osobie dziennikarza. – Witaj, kochana! – Ktoś podeszła do Dygu i ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.7

    Przepraszam że tak długo nie pisałem to kolejna część ;p - Kuba poczekaj!- krzyknął w kierunku Kuby nasz bohater- On nam się przyda potrafi mor… - NO WŁAŚNIE POTRAFI ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 9; Epilog

    Na specjalną prośbę Izy 2 tygodnie później Wypuścili nas z szpitala. Okazało się, że moi rodzice nie usunęli mi konta w banku, więc wypłaciłam wszystko. Kupiliśmy ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 7

    David wstąpił w szeregi Inkwizycji, tylko po to, by osiągnąć bogactwo. Dosyć miał harowania jak wół w kuźni. Śmiał się z ojca, który wypruwał niemalże żyły, by ...

  • Szukałem cię cz.14

    *Pół roku później…* -Już nie mogę! Nie dam rady! Mam dość!...- Tatiana krzyczała ostatkami sił, mocno ściskając dłoń młodej lekarki. Łzy spływały po jej ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.4

    Aithne podskoczyła ze strachu w miejscu i odwróciła się w stronę lasu nadal mając zamknięte oczy. Słyszała krzyki ludzi, wybuchy koło niej. Już miała biec, gdy ...

  • Wampiry i wilkołaki istnieją cz. I

    Jest to moje pierwsze opowiadanie także mam nadzieję, że wam się spodoba Dawno temu w pewnej wiosce, po środku Wielkopolski chodziła plotka o zimnych ludziach, którzy nigdy ...

  • Życie trudne jest cz.54

    Stale pojawiające się koszmary nie dawały mu spać. W jednym stracił Agatę przez jakiegoś psychopatę latającego z karabinem po centrum handlowym. W drugim zginął sam w ...

  • Życie trudne jest cz.67

    Przez całą drogę próbował się uspokoić i zebrać słowa, jakie chciałby jej powiedzieć. Nie dopuszczał do siebie nawet myśli, że to definitywny koniec. Nie po tym, co ...

  • Dom - 74

    Cześć. Dzisiaj wyjątkowo dodaje w piątek. Enjoy :) - Domyślam się co siedzi w twojej głowie - Kamil położył mi rękę na ramieniu - Uważaj. Nie będę cię zszywał ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy. cz.2

    Wtorek Nie przespałem nocy, cały czas myśląc o tym co się stało. Przy okazji napisałem wszystko co się wczoraj stało. Po wstaniu udałem się do kuchni, i zrobiłem sobie ...

  • Mowa wilków - Rozdział 2

    Wokół była ciemnośc. Widziałam tylko te głębokie pełne nienawiści oczy. Były tak bardzo hipnotyzujące. Chciałam od nich uciekac, ale one sprawiały, że tylko stałam ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 5

    Gdy na zewnątrz zaczęły odzywać się pierwsze ptaki, a niebo poszarzało, okno w sypialni Aleksandry II i jej męża uchyliło się, a księżniczka, która powinna od dawna ...