Przygodowe - str 14

  • Skrytobójca, cz.5

    Obudziłam się z uczuciem, że coś wbija mi się w plecy. Pomyślałam, że to nic takiego, ale poczułam, że czyjeś ramiona oplatają mnie w pasie. Obróciłam głowę i ...

  • In the darkness 02 cz.12

    Siedziałam na łóżku w bazie MBD. Nie wiedziałam co ludzie zechcą ze mną dalej zrobić. Co prawda wyciągnęłam tego chłopaka z walącego się Podziemnego Miasta, ale ...

  • Rebelia

    proszę o opinie, chce wysłać to opowiadanie na konkurs, ale nie wiem czy się opłaca. Jak myślicie? ************* Daleka przyszłość, jest rok 3001. Podczas kilku wieków ...

  • Życie trudne jest cz. 39

    Życie trudne jest cz.39 – Agata – powiedział szeptem i wbiegł na górę. Walił w drzwi, wykrzykiwał jej imię pomimo wczesnej pory. – Agata! Agata! Zamki zostały ...

  • Rebelia, cz.4

    Snułam się bez celu po korytarzach akademii. Potańcówka trwała w najlepsze, a ja nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Po tym jak widziałam jak Piotr tańczy z jakąś ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.1

    Stary rybak Morven zdecydował się zabrać pierwszy raz swą małą córką Peegen na nocne połowy ryb. Niewielu rybaków wiedziało, że to właśnie w jeziorze Tara o ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 29

    *+18* Jęknęłam, gdy Konrad zaczął się poruszać jeszcze szybciej. - Dobrze ci? - zapytał, całując moje nagie piersi. - Mmm, nie przestawaj, proszę! Wedle rozkazu — ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 18

    Stuk. Metalowy kilof upadał na złoże. Jestem bestioczłekiem poprzez krew? Stuk. Kolejne uderzenie. Bestioludzie nie powstali przez człowieka? Byli jeszcze wcześniej? Stuk ...

  • Życie trudne jest cz.65

    Kiedy budzik wybił szóstą z trudem otworzył powieki i ciężko mu było wyjść z ciepłego łóżka. Poranne promienie słońca tak wspaniale rozświetlały gładką ...

  • Hogwart Dziś - Jedenaste urodziny [1]

    10 marca. Nadeszły w końcu upragnione jedenaste urodziny. Will otworzył leniwie oczy i wymacał pod poduszką smartfona. Właśnie minęła dziesiąta. Odłożył telefon na ...

  • Jenny Queen i atak trolli

    Pewnego dnia na wsi pewna 16 – latka o imieniu Jenny wybrała się na zakupu, nagle coś zobaczyła …. . Był to plakat pt. Szukamy aktorów do sztuki Romeo I Julia. Jenny ...

  • Życie trudne jest cz.53

    Przegadali całą noc i tylko on musiał wstać do pracy, z czego nie był zbytnio zadowolony. Jego głowa była ciężka a oczy zamykały się na dłużej przy każdym ...

  • Mali detektywi cz.2

    Na szczycie góry stoi wiele straganów z róznorakimi pamiątkami i ciekawymi rzeczami. Po posiłku w najbliższym barze tata Michała dał im po 50 zł aby wybrali sobie coś ...

  • O.N.I - Scena I cz. 2

    O.N.I – Scena 1.2 Lekkie problemy Spojrzałem w przestrzeń. Powtarzałem sobie w myślach to co Bob powiedział. Wszyscy. Co do nogi. Zginęli w obronie jednego sektora ...