Przygodowe - str 12

  • Dom - 31

    Żyrandol wisiał za facetem, toteż ja i Kamil byliśmy w jego cieniu mało widoczni. -Gregor, co mamy dzisiaj w menu? - Zapytał głośno Kamil. Uśmiechał się przy tym jakby ...

  • Droga wojownika cz.6

    Tego dnia cały zakon się martwił o swoich wojowników, którzy będą walczyć w półfinałach turnieju. Jonatan musiał walczyć z Ju - mistrzem kung fu, który jako jeden z ...

  • Nagi dzień

    Latem 2010 roku opalałam się w ogrodzie, mam tam takie fajne miejsce osłonięte od wiatru i gapiów. Więc wyszłam sobie w bikini na leżak mój mąż w tym czasie malował ...

  • Brother In Arms : Więzy krwi Cz. 2

    Zacznijmy od początku... Wszystko zaczęło się gdy niemiecka ofensywa przypuściła atak bombowy na londyn i inne miasta Aliantów.. Dowództwo pracowało potem nad wielkim ...

  • Życie trudne jest cz.46

    Ubrany w niebieską koszulę i czarne, eleganckie spodnie równo o piętnastej zamknął swoje biuro. Żwawym krokiem minął portiernię i wsiadł do samochodu. Jak to bywało w ...

  • Miasto na morzu

    Wizja post-apokaliptycznego świata. O dziewczynce i jej życiu w zalanym mieście. Bez niepotrzebnych słów. Miasto, w którym się wychowała otaczał nieskończony ocean ...

  • In the darkness 01 cz.1

    To jest moje pierwsze opowiadanie na tej stronie i mam nadzieję, że się spodoba, choć lepiej nie będę prosić o tak wiele. Przez przypadek napisałyśmy z koleżanką ...

  • Dom - 84

    Najpierw widziałem Magdę. Całą sytuację sprzed kilku godzin. Ona i ja staliśmy na moście wpatrzeni głęboko w swoje oczy. Widziałem jej cudowne spojrzenie, to w jaki ...

  • Rebelia, cz.5

    Siedziałam na czarnej narzucie na moim łóżku i przygotowywałam się psychicznie na dzisiejszy dzień. Dzień konfrontacji z dwoma czarnowłosymi chłopakami. Od tygodnia ...

  • Dom - 8

    Kostka była trochę nierówno położona. Samochód trząsł się. Na szczęście był niski więc gałęzie nie mogły go porysować. Jechałem 40 na godzinę, tak dla relaksu i ...

  • Czterolistna koniczyna

    - Czy oni muszą tak piłować te mordy bladym świtem? - pomyślałem, patrząc na zegarek. Czarne wskazówki na białym cyferblacie pokazywały bliżej nieokreślony kąt ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.14

    W końcu się doczekaliscie kontynuacji tego opowiadania. Wczoraj jakimś dziwnym trafem naszło mnie olśnienie co by tu napisać w tym opowiadaniu i o to jest, 14 część tego ...

  • Skrytobójca, cz.6

    Walczyłam wytrwale. Raniłam wilkołaka nożami, ale jego rany szybko się goiły. Natomiast ja krwawiłam już z chyba każdego miejsca na ciele. Moje nogi i ręce pokrywała ...

  • Dom - 112

    - Idziemy? – szepnąłem do jej ucha, nie chcąc psuć tej magii która powstała wokół nas. Chyba to jedna z najlepszych chwil w moim życiu. - Chyba musimy – powiedziała ...