Przygodowe - str 9

  • Zombizm cz.1

    Poniedziałek Jak to w każdy poniedziałek budzik zaczyna dzwonić u mnie o 6:50.Chwila przewracania się na łóżku i już jestem na nogach.Dzień zaczął się normalnie tzn ...

  • Czystokrwista #1

    Kalici, czyli niezwykła odmiana ludzi, żyła w czasach, gdzie cały świat podzielony był na królestwa. W każdym z nich obowiązywała zasada czystości krwi. Polegała ona ...

  • Child Of Fate cz. 11

    Miłego czytania, ze specjalną dedykacją dla Gabi, specjalnie dla ciebie są te krwawe sceny (chociaż nigdy tobie nie dorównam w pisaniu takich rzeczy :)). Wszyscy, którzy ...

  • Ta, która widzi zmarłych.. cz.1

    Nazywam się Diana, mam 15 lat. Mieszkam wraz z moją starszą siostrą o 7 lat Leną, w małym domku obok lasu. Jak wskazuje tytuł widzę duchy zmarłych ludzi.. Nie wiedziałam ...

  • Skrytobójca, cz.10

    - O co chodzi? – pyta. - Ja… pamiętam. Pamiętam swoją przeszłość i… wiem kim jestem. - Zatem mów. Siadam na wysokim krześle i kładę ręce na stole. Rozglądam się ...

  • Wojna Zombi cz 21 Ocalenie

    Sytuacja wktórej był Owen powoli stawała się dramatyczna. Ucieczka przez jezioro nie wchodziła w grę, bo był zbyt zmęczony. Nie miał żadnych szans żeby dopłynąć na ...

  • Dom - 89

    Dodaje wcześniej. Enjoy :) Siedział tam jeszcze chwilę ciągle patrząc za okno. Nieruchomymi oczami kontemplował ten widok. Nic się nie zmieniło. Podwórko dalej emanowało ...

  • In the darkness 01 cz.5

    Wreszcie dodam trochę akcji. Osoby w opowiadaniu wydadzą wam się niedorzecznie głupie. Miłego czytania ;) Zobaczyłam oślepiający błysk po drugiej stronie miasta. Część ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 2

    Kto, do kogo i po co? – Usłyszał Loginona, strażnika osady. – Mam pozwolenie od Moderona na przeprowadzenie wywiadu – miauknął facio, patrząc w wydrążoną w bramie ...

  • Historia ze stoku

    Byliśmy na stoku. Całą rodziną. Ja ubrany w kask narciarski, grubą kurtkę i buty narciarskie. Narty były już założone, czekałem tylko na to aby mama dała mi kartę ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 3

    I znów „powodzenia”? Coś tu jest nie tak. – Babolek zląkł się jeszcze bardziej. A może dać sobie spokój? Warto narażać dupę dla artykułu? Cholera, ale tyle kasy ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 4

    Raz, Dwa, Trzy - wielkie dzięki! :przytul: *** Minął kolejne trzy domki i po prawej nagle ujrzał brzydki, odrapany budynek, zupełnie niepasujący prezencją do reszty ...

  • JW Agat Rozdział LXXIII - epilog

    Dawid spojrzał z bólem w sercu na opuszczaną do dziury w ziemi białą trumnę okrytą polską flagą. Tyle zawdzięczał tej osobie, a teraz jej już nie ma i nie będzie ...

  • Siedemnastolatka podróż w czasie( WIELKA MIŁOŚĆ)

    Jeszcze długu leżałam w łóżku i rozmyślałam nad tym wszystkim co się wydarzyło w moim życiu przez ostatni rok. O tym jak się zmieniłam. Ostatnie wydarzenia dały mi ...