Przygodowe - str 7

  • Życie trudne jest cz.51

    Obudził go warkot silnika. Stanął przy oknie i zobaczył obrazek, który kiedyś cieszył jego oko a teraz przywoływał tylko odległe wspomnienia. Kinga z Martą śmiały ...

  • Wojna zombi Cz 16 Pierwszy szturm

    Owen skierował się do najbliższej celi. Było tam kilku ludzi którzy zaraz po wypuszczeniu ruszyli po broń znajdująca się w małej zbrojowni. Takich właśnie ludzi teraz ...

  • O.N.I - Scena I cz. 4

    O.N.I - Scena 1.4 Zbrojownia Siedziałem na krześle w poczekalni, w szpitalu. Czekałem na to aby wpuszczono mnie do Boba. Podałem moje nazwisko, imię, datę urodzenia i kilka ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 17

    Zebranie Rady miało rozpocząć się dopiero za następne pół godziny, jednak sala obrad została otwarta już jakiś czas temu. Finnley Jakobsen pojawił się w niej z ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 7

    W tej części pojawia się scena erotyczna między dwoma mężczyznami. Ostrzegam uwagi na „wrażliwość” niektórych czytelników. Kolejne dni upływały na ...

  • Życie trudne jest cz.52

    Z pracy pojechał prosto na Grunwaldzką do liceum, z którym Agata już niedługo się pożegna. Nie miał zamiaru czekać w aucie, więc wszedł do środka. O tej godzinie nie ...

  • Służbowo do Grecji

    Historia którą chcę opowiedzieć zdarzyła się trzy lata temu też był początek września. Zadzwonił telefon było około 7 rano, wybiegłam nago z łazienki by odebrać ...

  • Kosmiczne Wojny cz 1

    Dawno dawno temu w odległej galaktyce... Unia galaktyczna od 5 lat prowadzi wyczerpująca wojnę z Federacją GA. Żadna że stron do tej pory nie potrafiła zdobyć przewagi ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.1

    Z góry mówię, jest to moje pierwsze opowiadanie, wszelka krytyka mile widziana. Dzień 1 To miał być zwykły dzień w mniemaniu wielu zwykłych szarych ludzi, ale tak nie ...

  • Koszmar cz.1

    Coś z nie miłosnego repertuaru ;) __________________________________________________________________________________ Małe miasteczko położone nad zatoką Hudsona, opiewało w ...

  • Child Of Fate cz. 9

    Przepraszam, że tak długo się zeszło, ale coś weny nie miałem. Miłego czytania. Rozdział 9 -Jak myślisz, nic mu nie jest?- spytała Teyla Bena -Nic a nic. Pewnie musiał ...

  • In the darkness 02 cz.5

    Cztery dni. Teraz naprawdę uświadomiłam sobie co to strach. Nie jestem przygotowana na to co ma się stać. Nigdy nie będę. Ślub, koronacja, wojna, nowe moce. To mnie ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 12

    – Pomykaj, raz raz! – ponaglał goryl, gdyż Babolowi nie śpieszno było do zwiedzania więzienia. – No, to teraz będzie ubaw, Cyc cię tam zmolestuje – zaśmiał się ...

  • Mój ból cz 39 i 40-ostatnia.

    Mój ból cz 39. Zdenerwowany Ben podszedł do pierwszego jaja. Lśniło oślepiającym, srebrnym blaskiem. Po chwili pojawiło się na nim długie pęknięcie. Kiedy skorupki ...