Przygodowe - str 4

  • Brother in Arms : Więzy Krwi

    To opowiadanie jest częściowo napisane na podstawie wydarzeń z gry wideo :) nie czepiać się ponieważ grałem w nią dość dawno i chce pomieszać te 2 różne historie :) ...

  • Igrzyska śmierci cz.1- start!

    Postanowiłem opisać serię głodowych igrzysk od samego początku czyli od pierwszych do 75 igrzysk. *** -1 głodowe igrzyska uważam za otwarte!!!- w głowie dźwięczał mi ...

  • Igrzyska śmierci cz.2- drugie zabójstwo

    Kiedy dziś rano obudziłem się, wstałem, i wyszedłem w jaskini, żeby sprawdzić czy nikogo nie ma w pobliżu. Na szczęście wzięłem że sobą magnuma. Gdy tylko wyszedłem ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.4

    To zdjęcie jest genialne *, * * * * * * "So close no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are No, nothing else matters" Przeciągnęłam ...

  • Oszukać Przeznaczenie cz.1

    Moje opowiadanie, na podstawie filmu " Oszkuać przeznaczenie" choć dodałam pare nowych rzeczy. Mam nadzieję, że się spodoba. // Doskonała Hej. Nazywam się Katrin, ale ...

  • Wojna Zombi cz6. Początek

    Owen Thomas stał na peronie próbując przepchnac się przez tłum ludzi. Od wybuchu epidemi wszyscy próbowali dostać się do swoich rodzin. Było to zrozumiałe biorąc pod ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 8

    Finnley Jakobsen miał aktualnie jedną potrzebę - chciał informacji. Najważniejsze było ustalenie co wie, ile wie, i o kim dokładnie wie nowy książę. Siatka, którą ...

  • Mroczny zakątek świata

    -Ach…, to znowu ten przeklęty budzik – pomyślał zaspany Igor. Leniwie zszedł z łóżka wziął wcześniej już naszykowane ubrania i poszedł do łazienki. Wyszedł z ...

  • Skrytobójca, cz.3

    Jest, dodałam. Mam nadzieje, że się spodoba :). *********** Obudziły mnie turbulencje, spojrzałam na miejsce w którym siedziała Natt, ale jej tam nie było. Przestraszona ...

  • Dom - 66

    Moje dłonie były zaciśnięte w pięści, w środku powstała forma jakiejś dziwnej złości. Powstała z niczego, tak po prostu poczułem wściekłość. Daniel i Grzesiek ...

  • Tajemnica Północnego Lasu cz.2

    Rozdział 1 Spotkanie z Królem Zoranem Minęło kilka minut zanim chłopcy odważyli się podnieść głowy. Gdy upewnili się, że w pobliżu nikogo nie ma, zrzucili z siebie ...

  • Skrytobójca, cz.11

    Wybaczcie mi, że tak długo nie wstawiałam. brak czasu, weny i sporo nauki po prostu zrobiły swoje. Jak już pisałam to ostatnia część, więc postanowiłam nadrobić ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 4

    "Mój pierwszy dzień" Obudziłam się następnego dnia. Nie wiedziałam, która godzina, ponieważ nie było tu zegarków. Wczoraj Caui zostawił mi plan zajęć: 1. Śniadanie ...

  • Wojna zombi cz5. Ocalenie

    Po seri eksplozji nastąpiła cisza. Dla Owena to wyczekiwanie było najgorsze. Chciał odczekać kilka minut i dopiero wtedy ruszyć. Jedną ręką chwycił Megan a w drugiej ...