Przygodowe - str 3

  • In the darkness 01 cz.8

    Wreszcie :D Pomagała mi trochę Gabi ;) Otworzyłam oczy. Pierwsze co zobaczyłam to puste łóżko obok mnie. Próbowałam się podnieść, niestety czułam się jak ...

  • Patrick Steiner i Eldorado cz1

    Aneta Lipnicki była córka znanego profesora Johna Lipnicki. Zajmował się on archeologia i ostatnio dostał duże zlecen od anonimowego biznesmena. Człowiek ten utrzymywał ...

  • Tajemnica Północnego Lasu cz.1

    Prolog Niebo było zachmurzone, a lekkie powiewy wiatru sprawiały, że jeźdźcy byli pewni iż niedługo spadnie deszcz. Cała trójka była zgodna, że lepiej będzie wrócić ...

  • Dom - 101

    Biegnąc w stronę dziury, całkiem zapomnieliśmy o leżącym tam trupie. Kamil zastanawiał się tylko Jak daleko są te skurwysyny i skąd się tu wzięły? Przepchnęliśmy ...

  • Skrytobójca, cz.8

    Dom do którego doszliśmy po kilku minutach szybkiego marszu wybudowany był w głębi lasu. Cały był zrobiony z kamieni. Wyglądał jak mały zameczek. Dwie wieżyczki ...

  • Wojna zombi cz9 Tajemnicza baza

    Owen ruszył powoli w kierunku małego namiotu gdzie miała się odbyć odprawa. Jeszcze nie miał okazji porozmawiać z Megan o decyzji która podjął. W całym obozie panowała ...

  • Wojna Zombi cz15 Więźniowie

    Owen podszedł do Harrisa i wycelowal w jego głowę. - Powiedz mu że wszystko jest ok ! - Nie uda ci się wydostać z osady, lepiej poddaj się odrazu - odpowiedział Harris ...

  • Prawa Dziczy

    Prolog Doskonale pamiętam tamten wieczór. Wstałam jak co rano, ubrałam się i poszłam na szkolenie. Najpierw technika władania nożem, później łucznictwo, a na samym ...

  • Hogwart Dziś - Przez wygłupy do serca? [11]

    Oto i kolejna część. Nie mogłem się za to zabrać :c Pisałem kawałek, potem kolejny i dziś dokończyłem, rozpędzając się pod koniec, więc na razie jest to ...

  • In the darkness 03 cz.1

    Prędko wstałam z łóżka i pobiegłam długim korytarzem do pokoju dowódcy. Gdy stanęłam przed drzwiami szybko złapałam za klamkę i nacisnęłam ją drżącymi dłońmi ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.7

    Siedziałam w tym więzieniu wpatrując się głucho w ścianę. Wychodzę 3 razy dziennie do łazienki. Jestem karmiona przez ludzi w kombinezonach ochronnych - jakbym miała ...

  • O.N.I - Scena II część 3

    O.N.I – Scena 2 część 3 Nowe zadanie Kolejny wróg mojego byłego przyjaciela. Robiło się coraz ciekawiej. Ile jeszcze osób nienawidziło Andreia? Ile jeszcze osób ...

  • Wojna Zombi cz11 Na granicy śmierci

    Powoli ruszył szybem wentylacyjnym przed siebie. Niestety nie zobaczył wcześniej na plany i teraz się zgubił. Była to prawdziwa platanina która przypominała wielki ...

  • Benek zawsze dowozi

    Wiatr we włosach, zimny łokieć, muzyka! Benjamin Malicki bujał głową w rytm dziarskich gitar z facjatą promieniującą szczęściem wolnego człowieka. La, la, la, la, la ...