Przygodowe - str 6

  • Dom- 64

    ObudIłem się o 9:20. Wczesnie biorąc pod uwage o ktorej wróciliśmy do domu. Leżàc na brzuchu dotknąłem policzka który zdążył nieźle spuchnąć przez noc ...

  • Oddział Wolności Cz 1 Świat w zagrożeniu

    "Nigdy w dziejach wojen tak liczni nie zawdzięczali tak wiele tak nielicznym." - Winston Churchill 2256 r. 24 czerwca Wpis 1. Niewiele pamiętam z dzienniku dziadka. Czytałem ...

  • Dzień który zmienił całe moje życie

    Od samego początku dzień zapowiadał się wspaniale jednak to były tylko złudzenia. Po zjedzeniu smacznego śniadanka zaczęłam szykować się do kościoła na msze po ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 5

    "Na herbatce z Kronosem" Z dedykiem dla... em, yyy... dzisiaj dla Ahrii, która zamartwiała się kiedy kolejna część ;) "...Ciągle o Tobie śnię, myślę noce i dnie..." ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 10

    Przepraszam, że takie krótkie, nie mam sił :sad: – Wyluzuj, Margerytka ma czasem humory, przejdzie jej. Kup u niej kieckę i sprawa się wyprostuje – rzekła Dygu. – ...

  • Dom - 69

    Była dopiero godzina dziesiąta. Spojrzałem na zegarek niosąc do kuchni talerze po skończonym posiłku. Chłopaki zostali na tarasie i wspominali jakąś akcję sprzed kilku ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.15

    Tak jak obiecałem, kolejna część przed końcem tygodnia... Właściwie to następne części tego opowiadania będę wrzucał właśnie w niedziele pod wieczór... No chyba ...

  • Wojna Zombi cz12 Igrzyska Śmierci 1/3

    - Patrz budzi się. Owen uslyszal meski glos i otworzył oczy. Był w jakimś dziwnym pomieszczeniu które przypominało sale szpitalna. Było tam dwóch dziwnie ubranych ...

  • Rebelia, cz.2

    Obudziłam się w szarym, zimnym, wilgotnym i pachnącym stęchlizną pomieszczeniu. Leżałam na twardej pryczy przyczepionej do ściany. Rozejrzałam się i zauważyłam małe ...

  • Skrytobójca

    Dlaczego ludzie zabijają? Nie wiem. Dlaczego niektórzy żywią się strachem i cierpieniem ich ofiar? Nie wiem. Na ile rożnych sposobów można zabić? To akurat wiem. Dlaczego ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.17

    Tak więc chwilowo wena powróciła, choć na jak długo nie wiem. Z góry mówię, nie wiem kiedy będzie następna część, wszystko zależy od czasu i pomysłow. Miłego ...

  • Skrytobójca, cz.7

    Ostatnie co pamiętam, to to, że upadłam, a później wisiałam w ciemności. Moje serce pracowało, ale niezauważalnie, nie oddychałam, ale żyłam. Nie wiedziałam co się ...

  • ''180 stopni''

    Mam na imię Aston. Mam 17 lat. Mój wygląd nie różni się prawie niczym od dorosłego, dobrze zbudowanego mężczyzny. A raczej nie różniłby się gdyby nie fakt że moje ...

  • Nekromanta

    Noc była dziś wyjątkowo mroźna. Śnieg się nie pojawił, ale wiatr dął z całą swoją siłą, znacznie chyląc pobliskie drzewa ku ziemi. Księżyc świecił w pełni ...