Przygodowe - str 8

  • Dzienniczek pacjentki cz. 1

    Do zakładu Psychiatrycznego w Tenneese trafiłam pierwszy raz w wieku 13. lat. Właściwie to rodzice mnie tam wysłali. Tamtą wizytę pamiętam, jak przez mgłę. Pamiętam ...

  • Biała Królowa na czarnym lądzie

    Agnieszka to dziewczyna mająca 165cm wzrostu, brązowe kręcone włosy, niebieskie oczy, duży biust o miseczkach F, chudy brzuch oraz piękne nogi. O poranku dowiedziała się ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 13

    Część stricte głupia (jak na trzynastkę przystało), ale to nic. Czasem trzeba się powygłupiać... dla zdrowotności :D Iguś, nadal chcesz mleka? :lol2: – Posadź ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 8

    Na końcu, a raczej na początku regału, znajdowała się duża, elektroniczna, dotykowa tablica. Na ekranie widniało zielone kółeczko, a pod nim witał napis: „Wciśnij, a ...

  • Dom - 87

    Miała być środa, jest środa :) Miłego czytania Tej nocy księżyc na niebie świecił wyjątkowo jasno. Nie było pełni ale już do niej niedaleko. Czasem przez srebrzystą ...

  • Drogą gwiazd cz.1

    Noc. Księżyc w pełni. Gwiazdy jasno migocą na niebie. Najlepsza z nich jest jednak gwiazda polarna. Wskazuje drogę zagubionym. Zaraz... wróć. Ja to robię. Ci naiwni ludzie ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 9

    Wanna w prywatnej łazience Aleksandry była wystarczająco duża, żeby pomieścić parę małżonków. Woda już jakiś czas temu przestała być gorąca, ale nastrój był zbyt ...

  • Wampiry pociągają najbardziej cz. 1

    To będzie trochę taka podróbka zmierzchu. A nawet trochę bardzo.. ^•^ Lexy, szczupła siedemnastolatka o rudych kręconych włosach i niebieskich, nie dość dużych oczach ...

  • Dom - 65

    Kiedy wyszedłem z pokoju usłyszałem znajome głosy. Przepite i słabe, dochodziły z kuchni. Zszedłem na dół już wyobrażając sobie co tam zastane. Nie spodziewałem się ...

  • Zew Krwi cz.2

    Trzymam Hase'a za rękę. Lądujemy - to najgorsze w podróżowaniu poduszkowcem; lądowanie. Lecimy nagle w dół jakbyśmy spadali, a nad nami zamyka się kopuła, która może ...

  • Child Of Fate cz. 10

    Dzisiaj taki krótki rozdział, miłego czytanie ps: Jeżeli do środy nie napiszę 11 części to możecie mnie spalić na stosie :D Rozdział 10 Dni, tygodnie, a później ...

  • Dom - 58

    Westchnął i z zawiedzioną miną schował do dżinsów rzeczy które mu dałem. Nie wyglądał na zdenerwowanego chociaż w głębi taki był. Byłem zły na siebie, nie lubie ...

  • In the darkness 02 cz.8

    - Powiedz mi kim ona była! Ojciec zmierzył mnie zimnym spojrzeniem. - Dobrze powiedziane... - Mruknął pod nosem. - Była. Kolejne wyzwisko skierowane pod jego adresem zamarło ...

  • In the darkness 01 cz.11

    Callum namiętnie całował moją szyję nie zauważając, że cała zesztywniałam. Nie wiedział co się właśnie stało. Dopiero mój przerażony głos przywrócił go do ...