Przygodowe - str 5

  • Medalion

    {prolog} Była ciemna i głucha noc. Księżyc wyszedł zza chmur oświetlając polanę. Pełnia. Z oddali dochodziło wycie wilków. Gdzieś na pobliskim drzewie zahuczała sowa ...

  • Wojna Zombi cz8. Zadanie

    Jechali już od dobrych kilku godzin. Zaczęło się sciemniac i było trzeba wybrać miejsce na nocleg. Ich wybór padł na niewielkie wzgórze. Teraz musieli podjąć decyzję ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 9

    – Fajna ta powieść, naprawdę chciałbym wypożyczyć – wyjęczał Babolek, gapiąc się na Dygu maślanymi oczyma. – No nie wiem, raczej nie pożyczamy ludziom spoza ...

  • Trójka ocalałych cz.1

    Pojawili się na horyzoncie zmierzając w kierunku wioski, którą widzieli już od paru minut. Było ich 3. Tylko tylu pozostało z 12-osobowej grupy, która podjęła się tej ...

  • Dom - 29

    Kiedyś w taki sam sposób powiesiłem tutaj pewnego faceta - przerwał na chwilę uśmiechając się - A potem rozpaliłem tu ognisko. Wskazał w górę i opowiadał dalej. -Dym ...

  • Wojna Zombi cz14 Ratusz

    Dwaj strażnicy przyprowadzili Owena do celi. Upadł na ziemię ze zmęczenia. Wiedział że jutro może już nie dać rady. Trzeba było uciekać i to jeszcze dziś. Tylko jak? ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 16

    Kiedy zamek pogrążył się w niemal całkowitej ciszy, od ścian wąskiego korytarza odbijały się szepty. Wrota do jednej z komnat zamknęły się wręcz niespotykanie cicho ...

  • Krwawa Przyszłość (CDN. Zew Krwi) cz. 1

    "Biegłam przed ciemny las, co chwila potykając się o wystające gałęzie. Słyszałam za sobą donośny ryk zombie, które za wszelką cenę próbowały mnie dopaść ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.11

    Trochę mi się zeszło, ale dopiero teraz naszłą mnie wena po wysłuchaniu Rise Against Help is on the way. To teraz tak: Magik daj numer to razem się najebiemy, tylko wiesz ...

  • Krwawa Przyszłość cz.2

    Moi durni sąsiedzi słuchają disco polo od godziny 16 -, -" Ale myślę, że część jest nudna, więc to nie moja wina :P - RATUNKU!!! RATUNKU!!! - usłyszałam wrzask jednego ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 1

    "Oglądając swój pogrzeb zza nagrobka" Obserwowałam mój własny pogrzeb z pewnej odległości. Podeszłam do nagrobka z moim imieniem, nazwiskiem, datą urodzenia i mojej ...

  • In the darkness 01 cz.12

    Z dedykacją dla Gabi, która była zaszokowana spojlerem :* Zaczynam odzyskiwać przytomność. Pod policzkiem czuję chłód i wilgoć. Cała zesztywniałam. Powoli się ...

  • In the darkness 02 cz.10

    Tej nocy nic mi się nie śniło, zaś rano w ogóle nie chciałam wstawać z łóżka. Poczułam rękę szarpiącą mnie za ramię. Niechętnie otworzyłam oczy i spojrzałam ...

  • Wojna Zombi cz 17 Straszna prawda

    Dym sprawił że Owen zupełnie nic nie widział. Dodatkowo zaczynały go boleć oczy, co dodatkowo utrudniało prawidłową ocenę sytuacji. Od chwili gdy wybuchły pierwsze ...