Przygodowe - str 2

  • Dziennik epidemii zombie cz.13

    Proszę bardzo, o to kolejna część mam nadziej, że się spodoba. W razie czego to podwórko szkolne jest 2-3 razy większe niż na rysunku wyszło (ach ten paint) Dzień98 ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.10

    Dzisiaj tylko takie króciutkie opowiadanie, które daje wstęp do jutrzejszego. Dzień 10 Poranek był zadziwiająco spokojny i cichy, żadnych jęczących zombie pod szkołą ...

  • Krwawa Przyszłość cz.4

    Ta część powinna was zadowolić :3 ______________________________ Znowu siedziałam w szpitalu z tym wyjątkiem, że byłam ubrana - Jack nie wypuścił mnie ponownie na ten ...

  • Krwawa Przyszłość cz.10 - epilog

    Jasne światło przedarło się przez wodospad czerni drażniąc moje oczy. Widziałam przede mną klęczącego małego chłopca - tego samego, który powiedział, że uratuję ...

  • Droga wojownika cz.2

    Jonatan obudził się i nie wiedział co się dzieje. Był u dziadka w domu. Dziadek podszedł do niego. -Jak się czujesz ? - zapytał -Lepiej. Która godzina ? - spytał Jonatan ...

  • Wojna zombi cz.1 - farma

    Owen siedzial na dachu starej szopy odbywajac sluzbe wartownicza. Od chwili wybuchu epidemi zombi, nie widzial swojej rodziny. Troska o bliskich nie dawala mu spokoju i ostatnio ...

  • Apokalipsa zombie cz.2

    Po 5 godzinach drogi wreszcie dojechałem do rodzinnej wsi dziadków, wątpię by zdołali przeżyć, a nawet jeśli to wojsko by ich zabiło, oni wybijają wszystkich ludzi tak ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 8

    Obudził mnie lekki powiew wiatru wpadającego przez otwarte okno... Zaraz zaraz CO? Po pierwsze w Hadesie NIGDY nie wiał wiatr. Po drugie nie otwierałam okna. No nic. Nie ...

  • Krwawa Przyszłość cz.5

    Nie stać mnie żeby tobie odpisywać na esemesy Hybrajan -, -""" ***************** Słońce dopiero co wstało - świt. Pierwsze promienie padały na moją zmęczoną twarz ...

  • Po drugiej stronie piekła - rozdział 3

    Moglibyście komentować, bo nie wiem, czy opłaca mi się czytać opowiadanie jeśli wam się nie podoba. Ten rozdział jest próbny, jeśli wam się nie będzie podobała "ta ...

  • Krwawa Przyszłość cz.7

    Dedyk dla Ahrii ^, ^ ******** Biegłam przez ośnieżony las. Nie chciałam być blisko niego, ale jednak... coś mnie do niego przyciągało. Gdy upewniłam się, że za mną nie ...

  • Wojna Zombi cz7. Pociąg

    - Hallo nic panu nie jest?- Owen usłyszał kobiecy głos nad sobą. Otworzył powoli oczy i ujrzał młoda kobietę. - Walizka spadła panu na głowę. Powoli się poniósł i ...

  • In the darkness 01 cz.9

    Dziękuję Arniemu za pomoc w napisaniu ;) Callum powiedział, że zostawi mnie samej sobie na dwadzieścia minut, a później do mnie na chwilę zajrzy, aby wyjaśnić mi trochę ...

  • Wojna zombi cz4. Ucieczka

    Owen od godziny obserwował wjazd do więzienia czekając na dobra okazję aby się tam dostać. Było już widno, więc istniało ryzyko że wstanie zauważony. Strażnicy na ...