Przygodowe - str 11

  • Hogwart Dziś - Ekspres Hogwart [3]

    Jeszcze raz dokładnie sprawdził czy niczego nie zapomniał spakować. Obity brązową skórą kufer stał na środku pokoju, wypełniony jego rzeczami od dwóch dni. Za pięć ...

  • Elfka - Rozdział 1- Nowa przyjaciółka

    Amy weszła do swojego pokoju i odrazu przywitała się z Azoter'em. -Przed nami kolejna przygoda. Tygrys odrazu wstał i już był gotowy do wyjścia ale Elfka go zatrzymała ...

  • Translove

    Odpowiadam na wiadomości: Nie, to nie koniec Doma. Może jutro następny rozdział :) A to jest jeszcze nieskończone, to part 1 :) What happens when he girl falls in love with a ...

  • Dom - 27

    Dzisiaj też krótko. Sory ale po sylwestrowym kuligu coś mnie rozkłada :( Stałem przy windzie. Kiedy Kamil nacisnął przycisk do otwierania drzwi zapytałem: -Co on zrobił? ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.1

    Boże *, * mam strasznie dobry humor i, i, i... ta część jest dla wszystkich. Jestem mega szczęśliwa i ja po prostu kocham dziś wszystkich i wgl *, * kocham Was bardzo i ...

  • Veronika - nastoletnia czarownica. ROZDZIAŁ 1

    Rozdział 1 Nadszedł 1 września. Był to deszczowy dzień. Veronika po pożegnaniu z rodzicami i rodzeństwem, wsiadła do pociągu na peronie 9 i 3/4. Szukała wolnego miejsca ...

  • Hogwart Dziś - Pierwsze Punkty [5]

    Will przebudził się koło w pół do dziewiątej rano. Oczywiście nie bez powodu, gdyż po przetarciu oczu i rozsunięciu niebieskich kotar, ujrzał dwóch chłopaków z ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.3

    Aithne przeleżała w swoim łóżku całą noc, nie mogąc zasnąć. Jej młodszy brat, Eoin bał się do niej zbliżyć. Dziewczyna rozmyślała przez ten czas jak może ...

  • Wampiry są wśród nas cz. 2

    Z początku nie brałem jego ostrzeżeń na serio. Myślałem że się napił za dużo, myliłem się. Tydzień później zacząłem wyczuwać od niektórych osób, dziwną aurę ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.2

    Dobra humor mi się już popsuł, ale z mojego politowania macie kolejną część :P *** "And that's why I smile It's been a while, since every day and everything has felt this ...

  • Życie trudne jest cz.63

    Zadzwonił telefon stacjonarny. Podszedł i odebrał. Tak, wypowiedziane przez niego trzy razy nie zdradziło nic. – Zaraz wracam. – Gdzie idziesz? – Przemyśl to, co ci ...

  • Strażnik Czasu. Cz. 1

    Wiecie jak wygląda życie syna wielkiego władcy?...nie... Nie jest to kąpanie się w złocie, bawienie się z pięknymi paniami lub robienie wszystkiego co się żywnie podoba ...

  • Kodeks zabójcy cz.2 - Bractwo

    Druga część nowego opowiadania, mam nadzieję że się spodoba :) Rozdział 2 - Może zacznę od początku- powiedział Wojtek- Nasze bractwo powstało w 1961 roku, na ...

  • Domostwo w Notting Hill - cz.3

    Moja teraźniejszość nadawałaby się do programu "Dlaczego Ja" - żart zrozumie Ahrii. Dedyk dla cb :* * * * * * "If this is to end in fire Then we should all burn together ...