Przygodowe - str 19

  • Szukałem cię cz.12

    Wysoki blondyn, ubrany w długi płaszcz z kapturem, jechał konno przez las, w którym leżały ciała jego wrogów. Nikt ich nie pogrzebał, nie spalił, by ślad po nich ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 6

    Nicki autorów i tytuły prac są zupełnie przypadkowe. *** Pismak wlazł do środka, chowając się za mieszkanką i zobaczywszy gmach od środka, od razu przeszedł go zimny ...

  • O.N.I - Scena II część 2

    Tak, kolejna nudna i do dupy część. Po prostu nienawidzę czytać swoich wypocin, ale ktoś w końcu musi to popoprawiać nie? Wielkie podziękowania dla Wilków, Chucka ...

  • Dom - 86

    Z tyłu Gringo miał taras i basen, podobnie jak my. Moje buty stukały o drewno wydając niezbyt cichy odgłos. Przebiegłem niczym antylopa uciekająca przed drapieżnikiem. Ona ...

  • Miłość sensem życia cz. 25

    Kiedy nadeszło popołudnie, Dawid i Aleksandra przyszli w umówione ze mną miejsce. Nie miałam zamiaru ponownie drżeć o własne życie, wiedziałam, ze Emma nie będzie ...

  • Dom - 102

    Cześć. Słuchajcie, przepraszam was bardzo ale do maja rozdziały, o ile będą się pojawiały, będą pojawiać się z opóźnieniem. Jak zdam mature wróca co-piątkowe ...

  • Miłość sensem życia cz. 46

    Natalia spędziła z ukochanym całą dobę. Nie potrafili rozstać się szybko, ucałowawszy się na pożegnanie w policzki i odejść, przespać noc sam na sam. Czuli się przy ...

  • Przeklęty: Brann. Część 1, rozdział 5

    Marana struchlała widząc przy wejściu do wieży nieprzytomnego Kruka. Sparaliżował ją strach tak wielki, jak wtedy, gdy jako czternastoletni chłopiec postanowił zmierzyć ...

  • In the darkness 02 cz.4

    Do moich urodzin zostało zaledwie pięć dni. Ostatnio nie wypuszczano mnie z pokoju, z niewiadomego dla mnie powodu. Wszystkie lekcje odbywały się w mojej sypialni, która ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.6

    - Dobra wsiadamy!- powiedział Patryk do reszty towarzyszy.Podszedł do rozsuwanych drzwi samochodu i je otworzył wpuszczając ponurą kobietę.Podczas gdy wsiadała do samochodu ...

  • Miłość sensem życia cz. 26

    Blondyn spojrzał na zieloną substancję z przerażeniem. Był gotowy wypić wszystkie leki, do których miał dostęp, byleby tylko się udało... Umrzeć- cel tego młodego ...

  • Miłość sensem życia cz. 55

    Chrystian wszedł szybko do pokoju Aleksandra. Brunet od razu rzucił na niego pełne zmartwień spojrzenie. Jego oczy wydawały się krzyczeć z bólu i rozpaczy, która ...

  • Mur-Rozdział 1

    W świecie za murem wszystko było jaśniejącą utopią, niczym nieskrępowanym Edenem tłumów ludzi i ich strażników. Jednak pamiętam czasy, gdy na ostrzu mojego miecza ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 9

    Po obudzeniu nie czułem bólu głowy, czy też zmęczenia, wręcz przeciwnie niestety pamiętałem wszystko, szczególnie niskich lotów humor...Nie wspominając o zniszczeniu ...