Przygodowe - str 21

  • Upadły-Rozdział 2

    Szum trawy, zapach wonnych drzew, śpiewające ptaki to jedyne rzeczy, które potrzebne były Nero. Ledwo się powstrzymywał, by nie ruszyć w stronę odległego oceanu ...

  • Mur-Część II-Rozdział 8

    Cała ceremonia był lekko dziwna, jak dla mnie, ale może od początku. Gdy dotarliśmy na miejsce, moim oczom ukazały się dwa drzewa, złączone konarami, przed którym w ...

  • Miłość sensem życia cz. 1

    Czym jest miłość? Co jest sensem życia? Czy właśnie to uczucie trzyma nas tu na dole? Zawsze się nad tym zastanawiałam... "Ach... Czy to słyszę? Pewnie mi się ...

  • Dom - 82

    W weekend nie będe miał dostępu do sieci więc dodaje dzisiaj. Może jutro coś jeszcze ale nie obiecuje :) Z rękami w kieszeni i spuszczoną głową szedłem obok Magdy w ...

  • Dom - 54

    Na dekoderze stojącym obok konsoli wyświetlała się godzina 12:03. Patrzyłem na zielone cyfry i i myślałem co mogę robić teraz i co nie zaszkodzi niczyjemu życiu lub ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 28

    Ponownie Thomas znalazł się w swym tymczasowym pokoju. Tym razem za obszernymi oknami nie szalała burza wraz z deszczem, a wicher, zamiast pędzić poprzez okazałe tereny ...

  • Dom - 104

    Cześć. Mam pytanie. Zacząłem pisać nowe opowiadanie. Chcielibyście żebym je tu wrzucał? O Justinie Bieberze, ostrzegam ;p I przepraszam za opóźnienie Poranek następnego ...

  • Przygody czwórki przyjaciół. Rozdział 14.

    Było już 10 minut po egzaminach. Wszyscy bardzo się stresowali. Jednak wszyscy Gryfoni byli pewni, że Hermiona miała maksymalną ilość punktów, jak zawsze. - Zdasz na 100 ...

  • Elfka - Prolog i Opis

    Na imie miała Amy. Była nocną elfką i córką królowej. Miała blond włosy do ramion i szmaragdowe oczy które pasowały do jej kształtów. Jej zwierze to tygrys śnieżny ...

  • Mur-Część III-Rozdział 12

    Otumaniony i wyczerpany spoglądałem tępo na nowe otoczenie, tuż obok mnie leżał nieprzytomny Carl. Drżącą ręką sprawdziłem jego puls, był wyczuwalny. Trochę ...

  • Życie

    Rozdział I Urodziłem się w zwykłej, przeciętnej rodzinie. Mama pracowała i pracuje do dziś w szpitalu a tata jeździ samochodem ciężarowym, siostra jest trzy lata starsza ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 7

    Rozdział 7 - BADANIA Wczesnym rankiem wszyscy byli gotowi do rozpoczęcia badań pod piramidą. Askaniusz zabrał ze sobą tę samą grupę osób, która była z nim dwa dni ...

  • Miłość sensem życia cz. 17

    Chrystian patrzył na ojca z niedowierzaniem. Dlaczego mu to robi?! On... Nie może umrzeć! To wszystko bez niego, nie ma najmniejszego sensu! Brunet czuł, że traci wszystkich ...