Fantasy - str 21

  • Fremione r.I

    - Zastanawia mnie jedno, Weasley... Jak ty możesz chodzić z tą łopatozębną Granger? Przecież ja bym się bał, że mnie niechcący uszkodzi! - zakpił Malfoy, patrząc ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 4

    Rozdział 5 Majka śledziła krajobraz przesuwający się za okienkiem samolotu. - Nie denerwujesz się? - Agnieszka ścisnęła ją za rękę. - Nie – wzruszyła ramionami – ...

  • Druga strona mgły - Część 14

    Tymczasem Marek również wędrował wśród burzy po lesie. Mokre ubranie, stanowiło dyskomfort, zapadający zmrok, nadciągał nieubłaganie. W dodatku musiał zerkać na ...

  • Dramione - podwójne życie 9

    Draco westchnął cicho, gdy śpiąca częściowo na jego klatce piersiowej brunetka mruknęła coś przez sen. On sam praktycznie nie zmrużył oka. Wiedział, że jest już ...

  • Meteory. Przed świtem 12

    Rozdział 19 Siedzę na kanapie w salonie rodziców Manueli i wpatruję się z napięciem w ich córkę. Wszyscy się w nią wpatrujemy chyba od pięciu minut. Jasna cholera, tego ...

  • Meteory. W blasku dnia 15

    Rozdział 28 Grecja. Grudzień 2014 Swen stracił równowagę. Nie upadł jednak, a dosłownie poleciał na ścianę. - Co to, kurwa...? - nie dokończył, zszokowany. Oskar ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 49

    W oddali niebo lekko jaśniało, a pierwsze promienie słońca przebijały się przez przepływające nad wzgórzami chmury. Smugi ognia rozświetlały pojedyncze wioski, które ...

  • Przygody Rogue 3

    Rogue weszła do kuchni, gdzie zebrała się większość mutantów z Bractwa. Natychmiast ucichły prowadzone rozmowy i wszystkie oczy wwierciły się natarczywie w postać ...

  • Druga strona mgły - Część 15

    Ula siedziała smętnie przy niespotykanych podziemnych owocach. Kończyła swą pracę jak najszybciej umiała, przyglądając się śpiącemu Xynowi. Jej myśli krążyły znów ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 5

    Rozdział 7 Warszawa. Lipiec 2014 Siedząc w poczekalni Majka uzmysłowiła sobie, że jeszcze nigdy nie była u ginekologa, nie licząc tego jednego razu, kiedy poszła się ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.12

    Obudziła się z zawrotami głowy, oblana zimnym potem na całym ciele. Jej oddech był nierównomierny, a serce szalało w klatce piersiowej. Nie otworzyła jednak oczu, tylko ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 10

    Na wpół przytomny mag dawał sobą pomiatać, nie wiedząc czy śni, czy ma zwidy. Czarodziejki nie mogły przychodzić do ich części mieszkalnej, podobnie jak magowie nie ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 26

    - Kwiaty? – zdumiała się Ginny, rozglądając po sypialni przyjaciółki. – Od kogo? - No, na pewno nie od Wiktora… On nie lubi dawać mi kwiatów… Woli droższe ...

  • Przeklęta - 26 | Taktyka

    To było niepojęte. O ile wcześniej Adam robił wszystko, bym nie była narażona na widok większej ilości duchów niż było to konieczne – teraz już nie dało się tego ...