Przygodowe - str 22

  • Ktosie cz. 1 - fantastyka

    Pewnego słonecznego dnia Ja wraz z moją wspaniałą babcią postanowiłem posprzątać bardzo dawno nieodwiedzany strych, więc po krótkiej chwili namysłu zabraliśmy się do ...

  • Szpital

    Cześć! Witam wszystkich czytelników w środę 30 września miałem dość nie miłą operacje kolana a zaczęło się tak : o godzinie 12.14 zabrano mnie na stół operacyjny ...

  • Prawda odkrywa się w najmniej spodziewanych chwilach

    Maurycy i Ola, jako rodzeństwo mieli wiele podzielonych statystyk na swoim koncie w życiu. Ich rodzice którzy cały swój cenny jak dla nich czas poświęcają pracy ...

  • Dzień który zmienił całe moje życie

    Od samego początku dzień zapowiadał się wspaniale jednak to były tylko złudzenia. Po zjedzeniu smacznego śniadanka zaczęłam szykować się do kościoła na msze po ...

  • Kolorowych kilka chwil.. Kolorowych kilka dni..

    Moje pierwsze opowiadanie.. Jeżeli się spodoba będę kontynuować.. Związku z tym proszę o komentarze.. Nazwiska i imiona występujące tu są zmyślone tak więc jeżeli ...

  • Waiting for the perfect man

    Taksówka podjechała punktualnie. Z za uchylonej szyby luksusowego samochodu, szeroko uśmiechał się trzydziestoletni, przystojny mężczyzna, który nie ukrywał radości z ...

  • Pisarka

    Uważałem to za zwykłe spotkanie, ze znajomą z przed lat, mała czarna, kilka uśmiechów oraz tekst w stylu "wow zmieniłaś się" miał jedynie zapieczętować los dobrego ...

  • Szkoła

    W szkole na każdej przerwie patrze na nieo, próbuje dotknąć pogadaj. Prawie każda dziewczyna za nim szaleje. Gdy zagada do mnie lub uśmiechnie się czuje jak bym była w ...

  • Niespelnone marzenia 2 "powoli a do celu"

    Gdy miałem 16 lat spotkało mnie w życiu coś dla mnie niezrozumianego ,nie myślałem, w takich kategoriach myślałem że to tylko dorosłych dotyka, zachorowałem na chorobę ...

  • Nie spełnione marzenia

    Gdy miałem 16 lat spotkało mnie w życiu coś dla mnie niezrozumianego, nie myślałem, w takich kategoriach myślałem że to tylko dorosłych dotyka, zachorowałem na chorobę ...

  • Sam O' Brien

    Sam O'Brien pochodził z biednej rodziny, która wyemigrowała z Północnej Irlandii do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieli rozpocząć nowe życie. Początki wydawały się ...

  • Życie

    Rozdział I Urodziłem się w zwykłej, przeciętnej rodzinie. Mama pracowała i pracuje do dziś w szpitalu a tata jeździ samochodem ciężarowym, siostra jest trzy lata starsza ...