Przygodowe - str 70

  • Upadek intuicji cz. 1

    -Już tylko dokończę serię i pójdziemy do mnie- powiedziałem. -Spoko. To ja zakładam pomału buty- odpowiedział Rafał. -Dziś zrobiłem ciężki trening. Zeszło się ...

  • Utracony czas cz. 17

    Panno Ambitna nie wściekaj się za opis Endays.. nie złamałem umowy co do pewnego aspektu ^^. Najwyżej napiszę to miłosne opowiadanko w rekompensacie.. XVII Gruby patrzył ...

  • Tylko za Tobą cz.21

    Nie wiem, jakie poczucie posiadania rodziny mają ludzie w innych krajach, ale u nas pewnie nie jest bardziej negatywne. W naszym kraju wielu ludzi blokuje stan materialny, brak ...

  • Dead Echo. 3

    Byliśmy już tydzień na zniszczonej Ziemi, kiedy nasze zapasy żywności zaczęły się kurczyć. Jedyne czego nam nie brakowało to atakujących mutantów, których tutaj było ...

  • Życie to ciągły trening cz.47

    Wykąpany, odświeżony i w swoich ulubionych ciuchach wyszedł z szatni. – Panie Olku? Kiedy się obrócił, aby sprawdzić, kto go woła niemalże oberwał drzwiami prosto w ...

  • JW Agat Rozdział LV

    Pod młodym pilotem ugięły się nogi tak gwałtownie, że byłby upadł, gdyby w porę nie złapał się pobliskiego stolika. - A-al-le d-dost-taną jakieś wsparcie tak w ...

  • JW Agat Rozdział LVII

    - Nie no, skąd! Po prostu nie mieliśmy w planach żadnych gości, chcieliśmy ten dzień spędzić w trójkę, ale dla tak znamienitych ludzi zrobimy wyjątek — powiedział ...

  • Życie trudne jest cz.69

    W domu był, jako pierwszy i natychmiast przebrał się w strój do biegania. Nie było teraz dla niego nic ważniejszego, niż uwolnienie się od myśli o Agacie. Potrzebował ...

  • Utracony czas cz. 16

    XVI Joseph siedział na kawałku pieńka przed domem obserwując pracujących w pocie czoła mężczyzn. Chciał się na coś przydać przy budowie nowych domków, ale został ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 22

    - Nic ci do tego! – ryknął wściekły Eric, starając się wyszarpnąć z żelaznego uścisku brata. – Czemu tak bardzo obchodzi cię to, że nie chcę zgodzić się na ...

  • Życie trudne jest cz.66

    Kiedy wychodził z budynku zagadnął go ochroniarz. – Słyszałem, że zbiera pan drużynę na turniej. – To prawda – spojrzał na niego domyślając się, że chciałby ...

  • The Crew 7

    Justin POV Niall i Louis siedzieli w salonie. Mijałem ich idąc do kuchni. Umyłem miski i dołączyłem do chłopaków. -Kiedy przyjdzie nasza paczka? - zapytałem. - Twoja dupa ...

  • Życie trudne jest cz.67

    Przez całą drogę próbował się uspokoić i zebrać słowa, jakie chciałby jej powiedzieć. Nie dopuszczał do siebie nawet myśli, że to definitywny koniec. Nie po tym, co ...

  • Nordycka historia - rozdział 1.

    Wirując w powietrzu niczym bąk, czuł jak opuszczają go wszystkie zdolności. Chwilę później z głuchym tąpnięciem wylądował na twardej ziemi. Lot do Midgardu wydawał ...