Przygodowe - str 67

  • Życie trudne jest cz.98

    Pierwsze treningi i mecze kontrolne na hali zupełnie nie oddawały jego formy i umiejętności, ale idealnie obrazowały podejście zespołu do jego osoby. Kilku graczy ...

  • Życie trudne jest cz. 35

    Tak jak za poprzednim razem czystość jej mieszkania obrazowała jej styl życia i podejście do tego, co robi. Idealna w pracy, idealna w domu. To, co miała osiągnęła ...

  • Życie to ciągły trening cz.23

    Autobusem numer piętnaście dojechał do domu po trzydziestu minutach jazdy w koszmarnych warunkach. Jego zmysły węchowe przeżyły ogromną traumę. Nawdychał się takiego ...

  • JW Agat Rodział XLIV

    Marta zamrugała kilka razy, by przywrócić oczom całkowitą ostrość widzenia i ze zdumieniem spojrzała na pochylającego się nad nią... Michała. - A co ty tutaj robisz? ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 2

    Rozdział 2 - SYGNAŁ Z WATYKANU Kiedy Ania opowiedziała już matce zgrabnie wymyśloną historyjkę na temat zakupów, szybko pobiegła do swojego pokoju. Usiadła na obrotowym ...

  • Szaleństwo Coopera. 2

    Cooper wrócił do domu. Cały czas myślał o poznanej przed chwilą kobiecie. Chodził nerwowo w tą i z powrotem. Podszedł do telefonu i rozprostował karteczkę z numerem ...

  • Jenny Queen i atak trolli

    Pewnego dnia na wsi pewna 16 – latka o imieniu Jenny wybrała się na zakupu, nagle coś zobaczyła …. . Był to plakat pt. Szukamy aktorów do sztuki Romeo I Julia. Jenny ...

  • Apoktaliption Zombies cz.1

    -Ale nudy. Jest godzina 13 a ja od rana tylko tę kiełbasę kroję. -Dawid. Nie narzekaj tylko może byś te śmieci wyrzucił. -Dobra. Bo i tak mam dość tej kiełbasy. Pójdę ...

  • Ridge Chaser - Akt 8

    Od zawsze, na zawsze Osiem lat wcześniej, to samo miejsce. Ford Sierra wyprzedzał po wewnętrznej stronie zakrętu, druzgocąco upokarzając kierowcę niebieskiej Imprezy WRX ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 25

    Zaśmiałam się i pocałowałam go szybko w nos. Nazajutrz rano, gdy tylko zorientowałam się, że dziewczyny są już na nogach, dopadłam je w kuchni i pokazałam im ...

  • Wilkołaki tak mają.2.Przebudzenie

    Ola obudziła się w jakiś lesie, była przemieniona w wilka.Jej brązowa sierść lśniła, ostre pazury były brudne od ziemi.Jej potężne ciało leżało pod ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 31

    Trzy tygodnie później. - Zostaw mnie wreszcie w spokoju! Rozumiesz, co się do ciebie mówi?! - syknęłam krańcowo już rozjuszona, gdy Konrad znów do mnie przylazł, gdy ...

  • JW Agat Rozdział XLVII

    Żołnierz rozwiązujący Martę zamarł na kilka chwil, a potem spytał zmienionym głosem: - Masters dopuścił się gwałtu na tobie? - Wielokrotnego — usłyszał cichutki ...

  • Wyspa

    "Dzieło", które znalazłam w dokumentach. Napisałam to jak miałam 11 lat. Proszę o komentarze, jestem ciekawa czy to czegoś się nadaje. :) ...