Przygodowe - str 64

  • Tylko za Tobą cz.2

    Sobotni poranek nie był ciężki, bo w wieku trzydziestu lat znasz już mniej więcej swój organizm. Wiesz, że imprezy do rana i hektolitry alkoholu to dla ciebie sport ...

  • Utracony czas cz. 11

    XI - Czy Ty gdziekolwiek się udasz musisz znaleźć sobie jakąś kobietę? - pytanie zadała Coli, gdy tylko wkroczył do Jej domu, wraz z Alvario i jej mężem, po naradzie w ...

  • Mistrz Areny. 2

    Obudził się. Otworzył oczy i złapał się za gardło. Nie było śladu po pocisku. A po chwili zdał sobie sprawę z jednej rzeczy. Nie wpatrywał się w niebo. Tylko co to ...

  • Mój ból cz 25-27

    - Jest czysta – odparł Gryf. Każdemu z nas widocznie ulżyło. - Co… co to by-było? – wyjąkała przerażona Rachael. Twarz wtuliła w miękką bluzę siedzącego przy ...

  • O.N.I - Scena II część 1

    O.N.I Scena 2 część 1 Bandyci Ciemność skrywała węzeł wewnętrzny. Nic nie było widać, choćby oko wykol. Greg wyjął latarkę z plecaka, w tunelu rozbłysł słaby ...

  • Bullet - 11

    Dla tych co czytają Doma - po świętach zaczynam Dom's Revenge, druga część :) Życzę wam wesołej wielkanocy :) Strzeliłem w szybę tamtego auta. Jednak,pasażer był ...

  • O.N.I - Scena I cz. 3

    Tak wiem ociągałem się z trzecią częścią :D O.N.I – Scena 1.3 Rewolucja Prycza była twarda, niewygodna i pozbawiona porządnego materaca. Gdy wstawałem cała ...

  • Życie trudne jest cz.86

    – Poznałem żonę mojego przełożonego. Bardzo miła kobieta, która zaproponowała mi drinka. Nie mogłem jej odmówić szczególnie, że jej opinia na temat prezesa była ...

  • Tylko za Tobą cz.17

    Informacja o dzieciach nie była dla mnie szokiem. W życiu różnie bywa i nie wszystko ma zawsze swój szczęśliwy koniec. Czasem tak się po prostu zdarza, że przed ...

  • Życie trudne jest cz. 23

    Pierwszy dzień nowego roku dawał mu się we znaki już od momentu pobudki. Nie bolała go głowa, ale czuł się okropnie zmęczony. Z trudem wstał z łóżka stając bosymi ...

  • Mowa Wilków - Rozdział 9

    Minął jakiś tydzień od zdarzeń związanych z wujkiem. Prawie w ogóle z nim nie rozmawiałam. Jakoś nie potrafiłam. Każdy dzień mijał mi tak samo. Szkoła, jedzenie ...

  • Dead Echo. 6

    Zatargaliśmy ciało Doc'a do sektora medycznego i ułożyliśmy na stole operacyjnym. Wpatrywałem się w jego martwą twarz ze smutkiem. Był pierwszym, który zgodził ...