Przygodowe - str 72

  • The Crew 13

    Justin's POV Umyłem twarz w zimnej wodzie i zająłem się rozbitym nosem. Nasączyłem szmatkę lodowatą wodą i przyłożyłem ją do twarzy. Siedząc w łazience na ...

  • Życie trudne jest cz.73

    Po powrocie mieli niewiele czasu na ogarnięcie sytuacji. Nie rozpakował wszystkiego. Wrzucił tylko do lodówki produkty, które wymagały takiego przechowywania. Reszta ...

  • The Crew 8

    Justin POV Wyszliśmy z piwnicy, miałem nadzieje nie spotkać Zayna. Już wystarczająco mnie wkurwił. Czułem ż się zatracam, ale jednocześnie jestem szczęśliwy. Ten ...

  • Utracony czas cz. 15

    XV Oczy wodza powędrowały na ranną dziewczynę. Pytającym wzrokiem spoglądał w jej kierunku, jakby badał czy dziewczę będzie w stanie zaspokoić jego ciekawość. Nie ...

  • Życie trudne jest cz. 25

    Jak w prawie każdy piątek do pracy pojechał samochodem. I od samego rana dzień był już taki dziwny. Kiedy wyjechał z garażu zauważył przebite koło. Nie wściekał się ...

  • Biały kruk cz. 5 (ostatnia)

    Dwaj panowie w średnim wieku przybyli do bunkra. Zenek (odkrywca) oraz Michał (towarzysz przygody) zeszli pod ziemię oświetlając sobie drogę latarkami. Wnętrze budowli ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 6

    Rozdział 6 - CISZA PRZED BURZĄ Kolejne lekcje teleportacji przebiegały nadspodziewanie dobrze. Dziewczyny pracowały z zapałem, dając z siebie wszystko. A to co robiła Ania ...

  • Bullet - 14

    Paląc, odpisałem na kilka smsów od siostry. Przecież nadal jestem dziewicą i właśnie spędzam czas z kumplem. Potem zadzwoniłem do Festera. - Hej cioto. Jak to sie stało ...

  • In the darkness 03 cz.9

    Callum przytulał mnie, podczas, gdy ja bujałam się chowając głowę w jego ramionach i w kółko powtarzałam nawiedzone, , on zginął''. Nie wiem ile to trwało ...

  • Bullet - 2

    Zwykle, kiedy gdzieś jechaliśmy puszczałem muzyke na full. Ale teraz po mojej głowie wirowały dziwne myśli. Wiem że oszukuje wszystkich i nie powinienem tak robić. Jestem ...

  • Mój ból cz 3.

    Po dłuższej chwili jego ramiona objęły mnie mocniej, tak, jakby się bał, że znów odejdę. A ja? Ja zupełnie nie wiedziałam, co mam teraz zrobić. Odzyskałam go! Ale te ...

  • Miłość sensem życia cz. 49

    -Będziesz mnie leczyła?- dwudziestoczterolatek prychnął z pogardą, patrząc w sufit. -Dlaczego nie?- zdziwiła się Sylwia. -Kobieta ma mnie wyleczyć z tego świństwa? ...

  • JW Agat Rozdział LIII

    - Nie jest to dobre miejsce na tego typu rozmowy... Chodźmy stąd — zaproponował Dawid, wyciągając ją z lokalu przy akompaniamencie śmiechów rozochoconych żołnierzy ...