Przygodowe - str 75

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 26

    Trzy tygodnie później. - W tej sukni wyglądasz jak księżniczka! - zachwyciła się Bianka, przyglądając mi się z zachwytem. Ponownie obejrzałam się w lustrze i ...

  • James Potter i powrót cienia 3

    OKEY MACIE TU NASTĘPNĄ CZĘŚĆ I LICZE NA MIŁE KOMENTARZE...JEŻELI ZNÓW NAROBIŁAM TAKICH ZNACZĄCYCH BŁĘDÓW TO PROSZĘ O POINFORMOWANIE....MIŁEGO CZYTANIA Peleryna ...

  • Życie trudne jest cz.79

    – Co ty wyprawiasz? – Marta trzasnęła drzwiami samochodu. – Ja? Nic. – Nie widzisz jak tęskni za tobą? Już nie pamiętasz jak wyczekiwałeś następnego spotkania? ...

  • Poszukiwani cz. 3

    Weszli do gabinetu. Był to ciasny, ale gustownie urządzony pokój. Pod ścianą naprzeciwko drzwi stało biurko, za które od razu udał się Michael Garcia. Otworzył małą ...

  • Poszukiwani cz. 4

    Blondyn obudził się na łóżku, nie pamiętając, jak się na nim znalazł. Poruszał tylko oczami badając teren i wypatrzył na stoliczku u wezgłowia łóżka naczynie z ...

  • Rocznica wypadku i jakby 1 rok życia

    W czwartek tj.20-10-2022 obudził mnie dzwonek telefonu. -Cześć Kubuś co tak dzwonisz z samego rana? Stało się coś? -Cześć kochanie chciałem cię usłyszeć i dziś jest ...

  • Fast & Forever - rozdział 1.

    Dziś mieliśmy przeprowadzać się do nowego mieszkania na uboczu Warszawy. Miałem chodzić do prywatnego technikum mechanicznego. Mam 18 lat i nazywam się Łukasz. Interesuje ...

  • Mój ból cz 14-15.

    Mój ból cz 14. ... Cholera! A Evelyn dzisiaj opowiadała mi jak Garrett się do niej przystawiał, kiedy była już z Thomasem. - Tak, wiem. Tyle, że wygląda na to, że chyba ...

  • Zombizm cz.1

    Poniedziałek Jak to w każdy poniedziałek budzik zaczyna dzwonić u mnie o 6:50.Chwila przewracania się na łóżku i już jestem na nogach.Dzień zaczął się normalnie tzn ...

  • Po prostu tytuł

    Lat miałam tego dnia 16. Świeże, dokładne 16, ukończone w marcu 2010. Wstałam rano bez większych problemów, odgarnęłam włosy z twarzy i spojrzałam przez okno ...

  • Allie i Chris cz.1

    -Allie..Słyszysz mnie?Allie...Hallo...Allie!!-Chris zaczął machać rękoma przed twarzą przyjaciółki, która namiętnie się w coś wpatrywała. -Yyy...Co?...to znaczy ...

  • The Crew 19

    Louis's POV - Może jest z Seleną? - rzuciłem kolejną opcję, siedząc na oparciu kanapy na której siedzieli Harry, Liam i Dom. - Wątpie, chyba dał sobie z nią spokój ...

  • Medium z New Yorku - Rozdział 3

    15.10.2013 7:00 Rozdział 3 Usłyszałam okropny hałaśliwy dźwięk budzika. Podniosłam się z łóżka i go wyłączyłam. Spojrzałam na godzinę.'' Hmm nie ma ...