Przygodowe - str 78

  • Mur-Rozdział 5

    Piękny blask słońca rozświetlał wspaniałą, zieloną barwę natury, a dźwięczny śpiew ptaków uzupełniał całe to widowisko. Niestety, zamiast podziwiać, musiałem ...

  • Mur-Rozdział 4

    Gdy świt zagrał swą pieśń, a słońce zbudzone rozgrzewało wszystko wokół, całe miasto huczało od plotek, na temat niecodziennego gościa w saunie. Blady strach padł na ...

  • Życie idealisty cz.3

    Godzina 6.30, nagle coś dzwoni, wyciągam rękę do krzesła obok gdzie położyłem telefon, i widzę połączenie od Zayna, odbieram: -Co tak wcześnie dzwonisz.. ? -spytałem ...

  • JW Agat Rozdział LVIII

    Wszyscy zerwali się raptownie i niemal zabijając się w drzwiach, rzucili się do kuchni. W progu zastopowało ich totalnie, gdy wśród rozsypanego na podłodze szkła dojrzeli ...

  • Bullet - 7

    Szybkim ruchem zdjęła mi kurtkę i zabierała się za koszulkę podczas kiedy ja obejmowałem ją w talii. Atmosfera zrobiła się gorąca kiedy jednym sprawnym ruchem zdjąłem ...

  • Kraina Chaosu

    Tego dnia w świecie nam nie znanym źle się działo. W krainie Italo zebrała się Wielka Insygnia czyli 3 najpotężniejszych władców w tym świecie. Odezwał się Kitago ...

  • Opowieść inna niż inne - rozdział 35

    - Możecie wyjść. – podskoczyliśmy gwałtownie, gdy nagle drzwi do schronu się otwarły i w świetle padającym z piwnicy, ukazał się Vince. – Niebezpieczeństwo ...

  • Życie to ciągły trening cz.34

    Zanim wyszli z domu poprawiła się w toalecie nie szczędząc sobie perfum. – Co tak pięknie pachnie? – wyczuł natychmiast nowy zapach. – Kupiłam na próbę. Zobacz – ...

  • Życie trudne jest cz.58

    Temperatura spadła do dwunastu kresek, tak przynajmniej pokazywała pogodynka w telefonie. Co chwila zerkał na wyświetlacz w poszukiwaniu jakiejkolwiek wskazówki, co do ...

  • Tylko za Tobą cz.3

    „W Monaco?” Treść sms-a wcale mnie nie zaskoczyła. Wybrała restaurację, w której spotkaliśmy się po raz pierwszy. Być może chciała to zakończyć w tym samym ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdzial 36

    Sebastian drgnął, słysząc z jej ust swoje imię, wypowiedziane z taką miłością w głosie, że aż mnie zrobiło się cieplej na sercu. Uniósł niepewnie głowę ...

  • Army of two : Powstanie Cz.1

    Na początku chciałbym powitać wszystkich którzy czytali moje wcześniejsze opowiadania ;) i wracam po wieeeelu miesiącach :) p.s ten cykl nie jest na podstawie gry ;) to po ...