Fantasy - str 122

  • Uwięziony - część 10

    – Mów, co się dzieje – poprosił, obejmując ją. – Co czujesz? Co myślisz? Czego się boisz i jak mogę ci pomóc? – Nie wiem. – Oparła głowę na ramieniu ...

  • My albo oni | Rozdział II

    Na bogato zdobionym fotelu siedział mężczyzna w podeszłym wieku. Na jego długich, szarych włosach lśniła złota obręcz wysadzana diamentami. Zamyślony głaskał długą ...

  • Dwa światy - Dramione 9

    - Na brodę Merlina, Granger, gdzie ty mnie wleczesz? - jęknął niezadowolony Ślizgon, przemierzając obok byłej Gryfonki kolejne przecznice mugolskiego Londynu. Miasta ...

  • Bractwo-Rozdział 2

    – Ryszardzie jesteś pewien, że to dobra droga? – spytał, jadąc konno. – Jeśli mój niemiecki dopisuję to tak – odpowiedział, drapiąc się po brodzie. – Według ...

  • Supergirl rozdział 1 Wygnanie Hildegardy

    Rozdział 1 Wygnanie Hildegardy Pałac był zbudowany w kształcie prostokątu. Po obu stronach znajdowały się dwie wieżyczki, a dach miał półokrągły. Droga, która do ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 13

    Dragon rozciągnął się, po tym, jak opuścił swoje zaklęcie, wyszedł na zewnątrz, dołączając do chowańców: – I co teraz? – Teraz? Idę spać – I położył się ...

  • Druga strona mgły - Część 20

    Księżyc świecił wysoko na nocnym niebie, powoli zakrywały go drobne chmury. Towarzysze podróży dotarli wreszcie pod ukrytą bramę zamku. Semena wiedziała co ma zrobić ...

  • "Loki"-Rozdział dziesiąty

    – Jak to Helheim? – spytała Layla z odrazą odchodząc od truchła. – Eh, czy umiesz używać mózgu? Czy tylko oczy przesłaniają ci prawdę? – Mówisz zagadkami. – ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 16

    Stres i ciągła koncentracja wyczerpały Thomasa, ledwo co otwierał zmęczone oczy. Mimo to udało się, przynajmniej taką miał nadzieję. Stół już dawno przestał zalewać ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 27

    Prawdę mówiąc, po tym antycznym mieście spodziewałem się czegoś większego... Nie wiem, czego, ale na pewno nie typowej, miejskiej monotonii. Krzyki kramarzy, pomieszane ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 71

    Zdezorientowana, ale uparta przemykała jak cień tuż za swym celem. Z rozmysłem nie włączała się do walki, jakby omijała rozżarzone węgle, jakby chciała być niczym ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 15

    Zrzuciła wszystko i obok niego się ułożyła. Wcześniej kiedy dorastać zaczęła, często ciało mu swoje chętnie pokazywała. Jednak wówczas odbierał to jak brzęczenie ...

  • Uwięziony - część 4

    Gdy Arthur opuścił izbę, Sofia usiadła ciężko na łóżku, oparła łokcie na kolanach i schowała twarz w dłoniach. – NIE UFAJ MU – usłyszała szept, jednak głos nie ...