Fantasy - str 89

  • "Loki"-Rozdział osiemnasty

    Narada trwała drugi dzień, przybyły delegacje z większości królestw, Odyn proponował połączony atak na Wanaheim, za to Elfrid chciał znaleźć sposób na wyleczenie ...

  • Strażnicy cienia IV część 13

    Gdy nieco oddalili się od zajazdu, uwagę Veroniki przykuł zakapturzony mężczyzna, który stał w bocznej uliczce. Przyjrzała się mu dyskretnie i stwierdziła, że był ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 5

    Następnego dnia nastolatki zostały wybudzone ze snu przez szczekanie wilczka. - Już wstaję - powiedziała Lucy siadając na łóżku. - Ja sobie po... – nie skończyła ...

  • Pirackie życie 18

    Marynarze na pokładach obydwu okrętów omal nie powypychali się za burty, chcąc dojrzeć co z ich kapitanem. Wkrótce też spuszczono trzy szalupy, a w jednej z nich siedział ...

  • Bogowie, którzy powrócili - część 1

    – Gdzie jest jarl Ragnar, ty zakuty łbie?! – Jak ty się do mnie zwróciłeś, nędzny karaluchu? Jeśli jeszcze... – nie dane mu było skończyć, ponieważ Illugi znów ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 34

    - Ej, zobacz, piszą o Krumie – powiedział Draco pewnego dnia, podsuwając jej proroka. - Nie obchodzi mnie ten człowiek – prychnęła. - Mnie też nie bardzo, ale jak ...

  • WIEŻA ZEGAROWA I STARY WINSTON #1/2

    – Nie jedź tam! – powiedziała kobieta – To się źle skończy, zobaczysz! – Jak zwykle przesadzasz. – odpowiedział młody mężczyzna. Małe miasteczko na końcu ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 9

    Dwa dni później. Wszedł cicho do domu, opierając się o ściany. Był obolały i naprawdę cieszył się, że jeszcze żyje. Ruszył do kuchni, nawet nie zapalając światła ...

  • Wieczność - dziewiąty rozdział

    Zdumiony słowami królowej Christian spojrzał na równie zaskoczonego kochanka. - Ron? - Poczekaj chwilę... Pani, czy jeśli faktycznie ci pomożemy to uchronisz mego chłopaka ...

  • Strażnicy cienia II część 34

    – Gdzie jest ta… szefowa? – W korytarzu rozległ się tubalny głos krasnoluda. – Tu jestem – odpowiedziała czarodziejka. Po chwili Gottri zjawił się w salonie ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 11

    Leżenie w szpitalnym łóżku było okropne. Nie mogłam się podnosić, bo od razu miałam zawroty głowy. Pielęgniarki często mnie doglądały i kręciły nosem, gdy ...

  • Opowieści z Caldarii cz11.

    Nagle mojego nosa dobiegł zapach smażonych ryb. Zrobiło mi się niedobrze i poczułam, jak w ustach wzbiera mi żółć. Odwróciłam się na pięcie i puściłam się biegiem ...

  • Bractwo-Rozdział 4

    – Ryszardzie możesz mi łaskawie powiedzieć, kto wymyślił podróż aż tutaj? – Niech pomyśle, chyba Rudolf. – No, ale dotarliśmy tutaj, czyż nie? – odparł ugodowo ...

  • Niezmieniona

    Tekst na konkurs ;⁠) wiem, że krótki, ale jako że wyników jeszcze nie ma, wrzucam tylko fragment, który stanowi alternatywne zakończenie wersji, która na ów konkurs ...