Fantasy - str 90

  • Dramione - podwójne życie 5

    Półtora miesiąca później. Draco przeczesał nerwowo swoje prawie białe włosy i zerknął ukradkiem na siedzącą przy stole Gryfonów niepozorną brunetkę o temperamencie ...

  • "Loki"-Rozdział dziewiętnaście

    – Więc jaki jest twój wybór? – Niech będzie, będę twoja, ale moi przyjaciele mają być wolni, a ty powiesz im, co potrzeba – Laufey zaśmiał się, wzbudzając ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 13

    Dragon rozciągnął się, po tym, jak opuścił swoje zaklęcie, wyszedł na zewnątrz, dołączając do chowańców: – I co teraz? – Teraz? Idę spać – I położył się ...

  • Nordycka historia - rozdział 15-17.

    Nordycka historia - rozdział 15. Asia przez chwilę stała w bezruchu, lecz w końcu i tak skłoniła się lekko. - Odynie - rzekł tymczasem Loki, stojąc zgięty w ...

  • Murtagh - 29 (fanfiction)

    - Witaj, Eragonie – powiedziała miękko Nasuada, gdy podobizna Jeźdźca ukazała się jej w zwierciadle. – Jak się miewasz? - Zaskakująco dobrze pomimo wielu obowiązków ...

  • Przygody Rogue 3

    Rogue weszła do kuchni, gdzie zebrała się większość mutantów z Bractwa. Natychmiast ucichły prowadzone rozmowy i wszystkie oczy wwierciły się natarczywie w postać ...

  • Wybranka ognia t. II - Druga szansa

    Refield szybkim krokiem przemierzał kręte uliczki Grelez z rzadka oświetlone pojedynczymi latarniami, które zdawały się jedynie pogłębiać mrok niż go rozpraszać. Nie ...

  • Wieczność cz. 5

    W drzwiach stał.. Dorian. -Co tu robisz? - Spytałam lekko zmieszana. -Wiesz pomyślałem, że skoro nie śpisz to moglibyśmy poćwiczyć na świeżym powietrzu twoje moce ...

  • Maska-Rozdział 3

    Czas w celi płynął inaczej, niż na zewnątrz, dłużąc się nieustannie. Damian jednak był zadowolony ze swojej aktualnej sytuacji, wreszcie mógł się uspokoić i ...

  • Strażnicy cienia IV część 14

    – Szkoda, że nie mamy lunety, można by było przyjrzeć się im z daleka… – Spojrzała na Viktora. – Pewnie przesadzam, ale dziś czuję niepokój. – Obawiam się, że ...

  • Uwięziony - część 9

    Arthur leżał na łóżku, wpatrując się w sufit, gdy ciszę panującą w izbie przerwało pukanie do drzwi. Sofia podniosła wzrok znad książki, a łowca z ociąganiem ...

  • Bractwo-Rozdział 5

    Zanim wkroczyli do swej nowej posiadłości, zakupili nowe ubrania u arabskiego handlarza, było raczej mało prawdopodobne, by wydał ich znienawidzonej władzy. Położyli ...

  • Loki - ósmy rozdział

    Westchnęła przeciągle, patrząc na niego z ukosa. - Jesteś strasznie uparty, Loki – syknęła, kręcąc z rezygnacją głową. - Po prostu nie chcę już nigdy więcej ...