Fantasy - str 27

  • Druga strona mgły - Część II - 7

    Początek wędrówki przez las przyprawił ich o szybsze bicie serca. Czarownice zrozumiały, że mogły zlekceważyć przeciwnika. Wszyscy byli przerażeni siłą mrocznej mocy ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 58

    Dolina odżywała po wiosennym deszczu, bujna roślinność i kwiaty tworzyły kolorowy dywan, wokół majestatycznych jezior. Zwierzęta powróciły, a ptactwo śpiewało ...

  • Meteory. Przed świtem 9

    Rozdział 15 - Niezły teatr, co? - w cichym głosie pobrzmiewa odrobina kpiny. Obok mnie siada ciemnowłosa kobieta o błękitnych oczach. Niesamowite zestawienie! Jest starsza ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 12

    Rozdział 21 - Witaj Heleno – Mistrz powitał elegancką kobietę, która wkroczyła do jego ulubionego gabinetu, z wyjątkową uprzejmością – Co cię do mnie sprowadza? ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 16

    Rozdział 29 Wyspy greckie. Sierpień 2014 Majka owinęła się ręcznikiem i wyszła z łazienki. Oskara wciąż jeszcze nie było, więc postanowiła poczekać na niego w ...

  • Nordycka historia - rozdział 11.

    Asgard - Loki! - wrzasnęła Sigyn rozdzierająco. - Co takiego ma ta brudna, ziemska kobieta, czego nie mam ja? Jej słowa przepełnione były smutkiem, żalem i ...

  • Meteory. Przed świtem 28

    Rozdział 39 Hamburg. Październik 2014 Majka weszła do sypialni dokładnie w chwili, gdy ochroniarze skończyli zdejmować Kamilowi więzy. Chłopak roztarł zdrętwiałe ...

  • Uwięziony - część 5

    – Oszalałeś?! – powtórzyła znacznie głośniej. Spojrzał na nią z zaciętą miną. – Chcesz pomóc tym demonom? – zapytała z niedowierzaniem. – Chcę, żeby ...

  • Dwa światy - Dramione 5

    Ze złością odłożyła kolejną książkę, nie znalazłszy w niej informacji, których poszukiwała. Niestety klątwa, która przeszła na chłopca była o tyle niecodzienna ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 55

    Nastał świt, ale zamglone słońce zdawało się blednąć, niczym za mleczną zasłoną. Przez lekko uchylone okno wpadało chłodne powietrze, które muskało Melę po ...

  • Wybranka ognia - Zakon jest wielki

    Refield przymrużył oczy, zaskoczony pytaniem. - Satysfakcję, naturalnie. - Tylko? - Czy to ważne? Będziesz królową, Fey - odparł zniecierpliwiony - Chodź już lepiej ...

  • Wybranka ognia t. II - Druga szansa

    Refield szybkim krokiem przemierzał kręte uliczki Grelez z rzadka oświetlone pojedynczymi latarniami, które zdawały się jedynie pogłębiać mrok niż go rozpraszać. Nie ...

  • Strażnicy cienia część 8

    Gdy Veronika wróciła do zajazdu, Gert siedział na dole przy kieliszku wina. Ruszył w jej stronę, gdy tylko ją zobaczył. - Jak minął dzień? – zapytał, prowadząc ją ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 29

    Zaklął cicho pod nosem. Oczywiście, że wolałby nie ryzykować, ale ta kobieta doprowadzała go d szewskiej pasji. Była bezdennie głupia i szczerze powiedziawszy, wolał ...