Fantasy - str 29

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 2

    Słońce powoli chyliło się ku zachodowi, a delikatne obłoki snuły się od wschodu, powoli zakrywając niebo. Nadchodziła śnieżyca, w powietrzu unosiła się woń wiatru ...

  • Wybranka ognia t. II - Uśmiech losu

    - Czyś ty zdurniała do reszty?! Jak mogłaś być aż tak bezmyślna?! - pełen wyrzutu głos przyjaciela, nie pozostawiał wątpliwości, co do jego opinii. - Tacoi… ...

  • Strażnicy cienia część 18

    Arthur nie miał wyjścia i musiał spełnić wszystkie wymagania arcykapłana, jednak poddanie hipnozie Rufusa Kuhna okazało się niezwykle dobrym posunięciem. Mężczyzna ...

  • Marvel 18+ "Dawna miłość"

    Zamrugał zaskoczony, delikatnie przekrzywiając głowę. - James - wyszeptała Nat, wciąż ledwo łapiąc oddech. Natychmiast rozluźnił uścisk swej bionicznej ręki i ...

  • Meteory. W blasku dnia 12

    Rozdział 22 Grecja. Grudzień 2014 Majka krążyła po hotelowym pokoju, jak tygrys zamknięty w zbyt ciasnym pomieszczeniu. Mimo jej usilnych próśb, Oskar nie chciał jej ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 11

    Kap, kap. Ten jednostajny dźwięk doprowadzał zmysły do szału. Czy ktoś nie mógł podstawić wiadra lub misy, by nie ciekło z dziurawego dachu? Po chwili jednak dotarła ...

  • Pomiot Demona - część 2

    Trochę się wyjaśnia, a trochę nadal pozostaje tajemnicą... *W komentarzach (na blogu) dziewczyny pytały, skąd Agnes wie jak nazywają się te wszystkie rzeczy (czyt ...

  • Mroczny Świat Nieludzi cz 3.

    Niedługo po tym, jak zabawa się zakończyła, Nina zupełnie ignorując towarzystwo przymusowego narzeczonego, udała się do swoich komnat. Zatrzasnęła Viktorowi ciężkie ...

  • Wybranka ognia t. II - Klątwa

    ~ 10 godzin do rozgrywek ~ Sznur krępował jej nadgarstki, boleśnie wpijając się w skórę. Słyszała jak turkoczą koła wozu i czuła wyboje na pokonywanej przez nich ...

  • Druga strona mgły - Część 21

    W obszernej komnacie panowała napięta atmosfera. Zrozumieli, że muszą działać, albo będzie za późno. Przemiana wydawała się postępować, a Jasmin rosła w siłę ...

  • Marvel 18+ "Chcica"

    Jęknął głośno, gdy Bucky niechcący przejechał zębami po jego penisie. - Wybacz, skarbie — mruknął James, całując go czule w główkę przyrodzenia. - Nie ...

  • Przeklęta - 01| Dziesięć lat temu

    Kolejna bezsenna noc. Gdy nad ranem zadzwonił budzik, wyłączyłam go jednym ruchem i podniosłam się do pozycji pionowej. Przetarłam opuchnięte oczy i powlokłam się do ...

  • Fremione r.II

    Rozdział zawiera scenę erotyczną, oznaczoną na początku i końcu znakiem "§", więc niepełnoletnich proszę o pominięcie jej :-D - Hermiono, nie wydaje ci się ...

  • Druga strona mgły - Część 22

    W ogromnej sali powiało chłodnym górskim powietrzem, wpadającym przez roztrzaskane okna. Nastała cisza, zwiastująca nadejście najgorszego, sefidę rozpierał gniew, który ...