Loger
Życie jest nudne. Nie wiem, kiedy zdałem sobie z tego sprawę. Wiem tylko że w wieku bodajże ośmiu lat żyłem tylko w świecie fantazji. Podczas gdy w telewizji i Internecie ...
Życie jest nudne. Nie wiem, kiedy zdałem sobie z tego sprawę. Wiem tylko że w wieku bodajże ośmiu lat żyłem tylko w świecie fantazji. Podczas gdy w telewizji i Internecie ...
"Kontynent i Wyspy na Jednej z Planet we Wszechświecie Wiecznego Surrealizmu" Przez cały czas i we wszystkich miejscach panował półmrok, a jasnożółte niebo było ...
. Mężczyzna wydawał się być rozbawiony zaistniałą sytuacją. Pomimo tego jego spojrzenie wydawało się być ponure i przepełnione złością. Uśmiechnął się, lecz nie ...
Rozdział 1 -Jen! Chodź, bo się spóźnisz do szkoły! Z rozmyślań wyrwał mnie głos mamy -Idę Wstałam i ruszyłam do łazienki Stanęłam przed lustrem. Moje 16 letnie ...
#Iva Domyślałam się, że białowłosy chłopak to właśnie Wyrocznia, chcociaż nie miałam pojęcia skąd się tutaj wziął. Brunon wyglądał na równie zdziwionego co ja ...
Prawda - Serino, to ostatni moment na powiedzenie prawdy! - Cicho! Ściany maja uszy, a Fabrycy może wrócić w każdej chwili - zniżyła głos do ledwie słyszanego szeptu ...
W Dziecinie panowała cisza. Nie miałem odwagi puścić muzyki. Nie miałem odwagi mówić głośno o tym, co wydarzyło się kilka minut wcześniej. Nie miałem nawet odwagi ...
- A więc? - spytał Vex, gdy tylko weszli przez drzwi. Pirat usiadł za dużym biurkiem, a chłopakowi wskazał krzesło naprzeciw siebie. - Przyśniło mi, się jak byliśmy na ...
Zacznijmy od tego, że nikt w królestwie nie wiedział, co teraz począć. Zamek był mocno uszkodzony, ale rodzina królewska cała i zdrowa, oprócz małej księżniczki ...
Weronika Malfoy - córka Lucjusza i Narcyzy, bliźniacza siostra Dracona, wydaje się być śmierciożerczynią, która ma na celu wyrządzenie jak największej krzywdy ludziom ...
Plan był prosty. Wszystkie takie są na papierze. Wkraść się do strzeżonego zamku. Odnaleźć komnatę bez niepotrzebnych kłopotów po drodze, zabrać kule, zniszczyć i ...
Dni mijały. Enar uczył się posługiwania magią, co sprawiało mu dużo trudności, ale Drake mu nie odpuszczał. Podczas gdy oni ćwiczyli, piraci przygotowywali statki i ...
"Ich Ostatnia Podróż na Cmentarz i Nagły Błogostan Nadegzystencji" Latem dwa tysiące piątego roku, w drodze przez średniej wielkości stare miasto pełne drzew ...
Dotarcie do ogrodów było łatwe. Samo poruszanie się po nich też. Minęło kilka minut i wszyscy stali przed wejściem do tuneli. - Tu się rozdzielamy. Ja idę po kulę ...