Fantasy - str 142

  • Patron Pokoju

    KOPIOWANIE ZAKAZANE Pani Hilda zasiadła właśnie przed telewizorem i przełączyła na program, na którym leciał jej ulubiony serial. Z wielkim zainteresowaniem śledziła ...

  • Czwórka. Część 4 - Zaczynamy przygodę..

    #Sara – A co z tym szajbusem? Tak go zostawimy? – zapytałam. – Masz rację, chyba nie powinniśmy.. Jeścze coś komuś zrobi. – Odpowiedział Allen. – Możemy go ...

  • Setariff: Wstęp cz.2.

    -Hej Majes! Wstawaj - Krzyknęła jego matka. - Mamo? - Najwyższa pora pożegnać Ojca, bo zaraz wyrusza, a nie będziemy go widzieć pół roku! - Już wstaję! Majes ubrał ...

  • The Demon Inside 3

    Zrezygnowany, wrócił do swojej klitki i wyczerpany przez pasożyta którego nosił w sobie, padł na łóżko, zasypiając prawie od razu. Nazajutrz, spał gdy słońce było ...

  • Bracia Ognia

    Rozdział 1 Kiedy byłem mały często spędzałem czas u babciu na tarasie, siedząc na drewnianym, bujanym fotelu. Potrafiłem tam siedzieć godzinami. Nigdy nie zajmowałem ...

  • Stay with me (Hogwart:Fremione) cz. II

    Kolejny już z rzędu toast zaproponowany przez lekko podchmielonego Rona, który zarzekał się że kocha swojego brata lekko zirytował Hermionę, ale jak zawsze nie dała tego ...

  • Stay with me (Hogwart:Fremione) cz. IV

    Minęły cztery dni od feralnego wieczoru, od ataku na Norę.Położenie rodziny Weasley'ów nadal nie było znane.Harry oraz Ron również byli zaginieni.Bliźniacy ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 44

    Patrzenie na Cassie flirtującą z barmanem nie sprawiało mi absolutnie żadnej radości. Wielokrotnie chciałem wymiksować się z rozmowy z Samem i Jo, aby dołączyć do ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 13

    Dragon rozciągnął się, po tym, jak opuścił swoje zaklęcie, wyszedł na zewnątrz, dołączając do chowańców: – I co teraz? – Teraz? Idę spać – I położył się ...

  • Udręka świata narzuconego - cz. 2

    A wszystko zaczęło się kiedy mieli tylko 17 lat. Sagromor i Radariel leżeli na małej polance pod lasem, obserwując chmury sunące po niebie. Pod ręką mieli bukłak wina ...

  • Apo- 10. rozłąka

    -Rozglądaj się za stacją paliw- rozkazał Krystian. -Ale gdzie znajdziemy jakieś baniaki do paliwa? - Na CPN'nie powinny jakieś być. -Co robimy? Będziemy tu tak stać ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 31

    Stałam, obejmując się ciasno ramionami, żeby tylko nie dopuścić do siebie wybuchów i krzyków dochodzących z zewnątrz. Zaciskałam powieki, nie chcąc wpatrywać się w ...

  • Dodatek do Mrocznego Cienia - opis krainy

    Z dziennika Cesarskiego Instytutu Badawczego: Świat Falsus było odległą krainą pełną różnych stworzeń, za równo tych magicznych jak i zwykłych, niezbadana do końca. W ...