Silver Fangs-Rozdział 15
Rodzeństwo Schwester oczekiwali na niemieckim przepełnionym lotnisku na swojego mistrza, mieli na sobie mocne skórzane, ciemne ubrania, które nie wiadomo skąd załatwił im ...
Rodzeństwo Schwester oczekiwali na niemieckim przepełnionym lotnisku na swojego mistrza, mieli na sobie mocne skórzane, ciemne ubrania, które nie wiadomo skąd załatwił im ...
Nie wiem co się stało z lepszą częścią Aurofantasji. Za kilka dni powinno się wyjaśnić i opowiadanko powinno być kontynuowane. Proszę wybaczyć ...
Nordycka historia - rozdział 19. Asia spojrzała na niego ze sporym zdziwieniem i uśmiechnęła się niepewnie. - Żartujesz sobie, tak? - szepnęła, choć serce biło ...
Jakiś czas później. - Gdzie idziesz? – zainteresował się Wiktor, patrząc na Gryfonkę. - Do Skrzydła Szpitalnego – powiedziała Hermiona ostro. - Idziesz ty do niego ...
"Podróż na Tamtą Stronę i z Powrotem" gatunek: fantastyka/surrealizm/przygoda Przedmieścia niedużego miasta nad oceanem, daleka zwrotnikowa planeta, środek ...
Dochodziła godzina osiemnasta. Siedziałam w Pokoju Wspólnym wpatrując się zabójczym wzrokiem w Alex. - Nie patrz się tak na mnie! - powiedziała zakrywając twarz ...
Po sutym obiedzie matka z synem ruszyli na spacer po nasłonecznionym parku, nawet pogoda zachęcała na spacer pośród piękna przyrody. Usiedli na wspaniałej zdobionej ...
Draco schował się za jedną z kolumn, pociągając za sobą Rudą. W ten sposób uchronił ich oboje przed paskudnym zaklęciem wymierzonym z nich przez Percy’ego. Mała ...
Myślałam że to już naprawdę koniec… W pewnej chwili nie wiem skąd pojawił się Xabi. Stanął przede mną kazał mi się odsunąć o tyłu, tak zrobiłam. Zaraz potem on ...
– Mogłabyś już ze mnie zejść? Odczuwam pewną dozę przyjemności, lecz moja głowa, tak wygodnie nie ma – Kratos ze śmiechem zwrócił się do dziewczyny. Ta upuściła ...
Wilon był nisko urodzonym Dagijczykiem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, było takich wiele w stolicy. Dzielnice okalające Stare Miasto Elmis zamieszkiwał w ...
– Widzisz Dawidzie, tak się składa, że są to moje dwie żony – Ryszard próbował się uśmiechnąć, ale zupełnie mu nie wyszło. Jego przyjaciel spojrzał na niego ...
Odwróciłem się gwałtownie, gotowy do ręcznego odparcia jakiegoś ataku. Przez nerwową chwilę wpatrywałem się jeszcze w szeleszczące krzewy, kiedy wtem wypadła z nich ...
Dochodziła pierwsza w nocy. Siedział w swoim małym domu otoczonym lasem. W promieniu kilku kilometrów nie było żywej duszy, nie licząc zwierząt, które skrywały się ...