Kryminalne - str 9

  • Doktor śmierć cz. 3

    Doktor Clark postanowił nie ociągać się z poszukiwaniami trzeciej ofiary. Chciał doprowadzić swój plan do końca jak najszybciej, dopełnić album trzecią fotografią ...

  • Demoniczny sklepik

    Ciężkie krople deszczu rozbijały się o twardą drogę. Gęste, ciemne chmury odcięły dostęp do jasnego nieba. Wszędzie panował mrok, chociaż do zmierzchu było jeszcze ...

  • Tajemnice naszej okolicy cz.1

    Hej mam na imie Klaudia i mam 14 lat.Jestem średniego wzostu, mam ciemno brązowe włosy i brązowe oczy. Chodzę do klasy 2 gimnazjum w Warszawie.Interesuje się fatografią i ...

  • Miłosna Terapia

    Zamknąłem ją w piwnicy. Pomyślałem, że tak będzie bezpieczniej. Czasami życie zmusza nas do podejmowania trudnych decyzji. Nie powiem, wahałem się, ale stwierdziłem ...

  • Dzień wypłaty

    Część 1 Miał to być zwykły dzień. Miałem dzisiaj fizykę, Polski i oczywiście matmę. Później wyszliśmy na miasto coś zjeść razem z Damianem i Kamilem ...

  • Spacer po chmurach - Rozdział 1.

    Jechali do domu w ciemną noc. Jego twarz od czasu, do czasu oświetlana była żółtymi snopami światła, które dawały przydrożne latarnie. Młody mężczyzna, brązowe ...

  • Zdzi*a cz. V

    Nazajutrz czekała na mnie po pracy. Byłem zbyt zmęczony, by się tym przejąć. Cały dzień spędziłem na załatwianiu spraw związanych z pochówkiem barmana. Wściekły jak ...

  • Zdzi*a cz. VIII

    Poranki „po” są zazwyczaj niezręczne. Babeczki lubią się miziać, tulić i oczekują deklaracji miłości. No chyba, że się je wygna z łóżka zaraz po tak zwanym ...

  • Zdzi*a cz. XIV

    Do pracy pojechaliśmy razem, jednak wypuściłem Anielę dwie ulice wcześniej. Dość szybko zaparkowałem i wysiadłem, po czym bez ociągania popędziłem do wejścia. Od ...

  • Niemożliwe..a jednak!

    Widział strach w jej oczach. Wiedział, że teraz jest jego chwila. Nigdy nie myślał, że tak to się skończy. Pragnął tego i czuł, że właśnie dziś to zrobi. Na samą ...

  • Psychoza. Moja metamorfoza.

    PROLOG: Tak właściwie od kiedy tylko pamiętam fascynowała mnie śmierć. Granica, której nie można przekroczyć. Była niczym bariera, przedzierająca dwa tak bardzo ...

  • Smak zemsty cz.1

    Letni wietrzyk powoli rozwiewał długie blond włosy kobiety, która wyszła z komendy policji. Uśmiechnęła się lekko kładąc rękę na swoim brzuchu. Nie mogła uwierzyć ...

  • Sunbird - cz. 2

    W sobotę pod wieczór siedziała przed lustrem. Wybrała ciemnoczerwoną prostą sukienkę mini z krótkim rękawem, szpilki w podobnym odcieniu i siatkowe samonośne pończochy ...

  • Bakterie zginą, nim skrzydła rozwiną.

    Właśnie skończyła się wieczorynka i na ekranie telewizora pojawiły się reklamy. Czteroletnia Marcysia wiedziała, że jej dzień już dobiega końca. Czas powiedzieć ...