Kryminalne - str 11

  • Ningen Akuma

    Ningen Akuma W pewnym mieście o nazwie Akihabara w pokoju śpi pewna dziewczyna o długich białych włosach sięgających do bioder i czarnych dużych oczach. Zawsze jak ...

  • Powrót cz.1

    Długo zastanawiałem się nad tym, w jaki sposób opisać moją historię. Sposób, który wydaję mi się najbardziej odpowiedni sprawi, że Wy ocenicie mnie jako chuja bez ...

  • Pamiętnik mordercy rozdział 1

    Kolejny dzień, który ledwo przetrwałem. Wiem już, że niedługo muszę to zrobić ponownie. Niedługo, czyli szybciej niż komukolwiek mogłoby się wydawać. Jednak teraz ...

  • Alfabet #Z

    Agnieszka wypaliła szybkiego papierosa. Według telefonu powinna już wrócić do pracy, jednak nie miała na to siły. Zresztą tak samo jak każdego dnia. Zegar wskazywał ...

  • Pordzewiała stal cz. 2

    W mieszkaniu Krystiana Kusia emocje opadły, gospodarz wyjaśnił komisarzowi dręczące go zagadki. Spokojnie usiedli w wygodnych fotelach, a oficer CBŚ poczęstował gościa ...

  • Wspomnienia cz.2

    Jechałam do domu i zastanawiałam się czy coś się zmieniło oprócz tego że nie ma tam mamy.Z mojego zamyślenia wyrwał mnie tata. - Zuza otwórz schowek a będzie cię ...

  • Alfabet #B

    Bartek podszedł do swojego, cuchnącego salonem, czerwonego BMW. Auto dostał na urodziny, trzy miesiące temu. Starzy pewnie wzięli kolejny kredyt, chcąc mu wynagrodzić ...

  • Powrót cz.2

    Koszmar. Obudził mnie własny krzyk. Znacie ten rodzaj koszmarów? Ten, który przywołuje bolesne wspomnienia? W moim śnie znowu byłem małym chłopcem. Znowu byłem ...

  • Cel - białowłosa

    -Boli? - jego twarz wykrzywiła się w lekkim grymasie, widząc zaczerwienione, krwawiące kolano. Uśmiechnęłam się i machnęłam lekceważąco ręką. Zawsze musiałam być ...

  • Xandra - Nie żyje.

    Xana stała nieruchomo i patrzyła na mężczyznę w garniturze. Nie dowierzała w to co usłyszała było to wręcz śmieszne. „Twój Pan”? Czy ona jest rzeczą? Xana należy ...

  • Zdzi*a cz. XVI

    Rozbierałem Anielę powoli, całując każde nowo odkrywane miejsce. Centymetr po centymetrze. Delikatnie, bez zbędnego pośpiechu. Pomimo śladów wcześniejszej walki, które ...

  • Ściana ciszy cz. 1

    Prawie każdy młody chłopak oczekuje pierwszego zarostu niczym gwiazdki z nieba w wigilijny wieczór. Żyją z przekonaniem jakoby to stanowiło ważny element dojrzałości ...

  • Alfabet #D

    Dorota z ciężkim westchnieniem przykleiła kolejny plakat na witrynę spożywczaka. Roześmiana, przystojna twarz bananowego dziecka spoglądała spomiędzy konserw i jajek ...

  • Morderstwo w katedrze

    To moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieje, że się wam spodoba :) proszę o szczere opinie. Wydarzyło się to w sobotę. Siedziałem przy kolacji, gdy nagle zadzwonił telefon ...