Kryminalne - str 8

  • Bliski oprawca

    W życiu dziecka dzieje się wiele, a przeważnie są to rzeczy pierwsze – pierwszy hamburger lub batonik, pierwsza jazda rowerem, pierwszy krok, pierwsze zauroczenie... A ...

  • Nowy porządek część 1

    Poprawiłem zegarek spoglądając na godzinę. Głębszy oddech zimnego wieczornego powietrze zrobił mi lepiej. Ruszyłem w las. Towarzyszyła mi dwójka pomagierów. Spojrzałem ...

  • Koszmarna wyprawa z dragami cz. 1

    Rick mieszkał w RPA, miał 40 lat. Miał 11-to letniego syna- Kirana, ale żył w separacji z żoną. Uwielbiał spędzać czas z synem, szczególnie wybierając się z nim na ...

  • Córka mafii cz. 1

    Wybrzeże Morza Karaibskiego, Santa Marta, Kolumbia, 20 czerwca 2010 Czuła na swojej skórze delikatne powiewy orzeźwiającej morskiej bryzy. Spojrzała przed siebie, w ...

  • System

    Marek przeglądał bez zastanowienia dokumenty leżące na biurku. Nie czuł tego co kiedyś. Pasja, która cechowała go, gdy zaczynał karierę prokuratora przeminęła. Chęć ...

  • Modliszka

    Krzysztof …. Od wielu lat jej szukam, a ona wciąż mi ucieka. Gdy już jestem coraz bliżej, nagle znika. Mija rok i znów się pojawia. Poszukiwana jest w każdym kraju. Od 5 ...

  • Aktor

    AKTOR Weszłam do baraku zbitego z desek, którego ściany pokrywała lekka szadź. Na pryczach siedziały postaci jakby archaiczne, od wieków niezmienne, choć oglądane przez ...

  • Feralna Dyskoteka

    Biegłam. Nie patrzyłam pod nogi. Było ciemno. Dookoła las. Ja sama. Nikt nie mógł mi pomóc. Słyszałam za sobą trzask łamanych gałęzi. Ktoś mnie gonił, a ja ...

  • Córka mafii cz. 2

    Więzienie dla kobiet, Santa Marta, 21 czerwca 2010 Kiedy Marcos Hernandez skończył mówić spojrzał uważnie na siedzącą naprzeciw niego dziewczynę, ubraną w ...

  • Maseczka

    Kochana Kate. Zgodnie z umową przesyłam ci próbkę maltańskiej maseczki odmładzającej. Nie znam składników tej mieszanki jednak gwarantuję ci, cudowne efekty jej ...

  • "Miś"

    Wilki?... Ja ich całą zgraję Pozabijam i pokraję! "Stefek burczymucha" Konopnicka Maria wierszyk dla dzieci... Jestem zrozpaczony. W jednej chwili straciłem wszystko. Dom ...

  • Gwiazdeczka cz. II (Zdzi*a tom II)

    Stał przede mną, jak go Pan Bóg stworzył. No, może nie dosłownie, bo ciuszki jakieś tam na sobie miał. Gdzie się jednak podział kolczyk z lewego ucha? Kto ugładził ...

  • Gwiazdeczka cz. XIII (Zdzi*a tom II)

    Pierwsze, co zrobiłam, to pojechałam do Baśki. Pod wejściem standardowo tłoczyła się menelnia, toteż zapięłam płaszcz pod samą szyję i zaparkowałam Trampiego gdzieś ...