Kryminalne - str 5

  • Sunbird - cz. 4

    Na pół godziny przed północą, samolot Air France wylądował w indyjskim Porcie Lotniczym Ćennaj – jednym z największych lotnisk pasażerskich w tym kraju. Po blisko 14 ...

  • Łukasz (VI) - Motocykl

    Rozdział VI – Motocykl Opadłem na swoje łóżko i zalałem się łzami. Nie wiem, co tak na mnie podziałało. Bezludny dom, niechciane wspomnienia, a może chęć bycia ...

  • Facebookowa znajomość

    Właściwie to nawet sam nie wiem kiedy założyłem konto na Facebooku. Jeszcze niedawno internetowy świat był dla mnie pojęciem obcym. Do tej pory skupiłem się na ...

  • NIEZNAJOMY

    Strugi deszczu uderzały dźwięcznie o parapet. Absolutnie nie było mowy o zaśnięciu. Powodem nie był jedyne hałas, lecz także ogromny ból jaki odczuwał podkomisarz ...

  • Nadzieja umiera ostatnia - Rozdział 2 - Czerwona sukienka

    DANTE Gdyby nie to, że Layla wyrosła na ślicznotkę, wypierdoliłbym ją z klubu pół minuty po tym jak się przedstawiła. Córka Franka Harstona była wrogiem. Nie tak ...

  • Jak dziecko (cz. 3)

    Dotarliśmy pod dom. Ja i moja nieprzytomna żona leżąca na tylnych siedzeniach auta. Nie wiedziałem, które z nas jest teraz w gorszym stanie- ona, leżąca bez ruchu, zalana ...

  • Psychoza

    Wszystko zaczęło się od tego, kiedy jej ukochany Luke rzucił ją dla innej, o wiele atrakcyjniejszej dziewczyny. Byli ze sobą trzy lata. Myślała, że on się jej ...

  • Jak dziecko (cz.1)

    - Przyjęli mnie!- usłyszałem gdy tylko Maria stanęła w progu naszego małego, przytulnego domku. Wbiegła do kuchni i rzuciła mi się na szyję, w ręku trzymała butelkę ...

  • Gwiazdeczka cz. I (Zdzi*a tom II)

    Aniela is back! Kolejny tom przygód seksownej morderczyni wjeżdża właśnie na tory. Pospieszny czy ekspres? Towarowy bądź osobowy? Kogo tym razem Joanna przygniecie ...

  • Odeszłam. cz.1

    Nieustępliwie moje myśli krążyły wokół jednej rzeczy. Chwila odetchnięcia, nawet to w takim momencie było nieosiągalne. Siedziałam samotnie wśród nicości, której ...

  • Zabójca czarownic I

    Ciemny las jak zwykle odstraszał ciekawskich. Mandy, czarownica na pełny etat, szła właśnie w stronę miejsca, przy którym miała się spotkać ze swoimi koleżankami ...

  • Zdzi*a cz. VII

    Kąpiel zajęła Anieli niecałe piętnaście minut. W tym czasie siedziałem sobie na kiblu, bacznie obserwując wszelkie ruchy ceraty wykonywane pod wpływem wody. Musiałem ...

  • Doktor śmierć cz. 2

    Doktor Clark miał dziś wolne, ale wciąż miał w głowie obrazy swojej pacjentki. Żył w przekonaniu, że jej pomógł, wyzwolił ją. Podobała mu się myśl, że może ...

  • Xandra - Grzeczna dziewczynka....

    29 grudnia 2002r. Miguel przeczesał włosy ręką i poprawił czarną marynarkę. Spojrzał jeszcze na ekran komputera i uśmiechnął się sam do siebie widząc jak blondynka ...