Kryminalne - str 4

  • Ciemna uliczka..

    Wracałam z osiemnastych urodzin mojej przyjaciółki (Majki). Zegarek pokazywał 04:00. Była zima więc było bardzo chłodno. . Chciałam jak najszybciej wrócić do domu ...

  • Skok słonia cz. 3

    Adam schronił się przed deszczem w wiacie przystanku autobusowego. Przemoknięte buty nasiąknięte opadami bardziej trafnie nazwać trzeba gąbkami. Mógł załatwić sprawę ...

  • Niespodzianka.

    Obudziłam się o 6:00. Jak to zawsze w poniedziałek. A dalej...jak zawsze z rana - czas na szykowanie. Oczywiście śniadanko, prysznic, układanie fryzury i ubiór. Jeśli ...

  • Pordzewiała stal cz. 3 (ostatnia)

    Drugi tydzień pracy komisarza Krzysztofa Styczyńskiego jako szpiega w szeregach grupy przestępczej ’Krzyka” zaczął się bardzo boleśnie. I to dosłownie. Przybył na ...

  • Zdzi*a cz. XI

    Po przyjeździe do pracy, natychmiast przystąpiłem do akcji. Aniela, o dziwo, weszła do budynku razem ze mną i wystraszona schroniła się za moimi plecami. Nie wiem ile było ...

  • Szafa goryczy cz.3 (ostatnia)

    Historia jaką skrywał Janek może okazać się niewiarygodna, ale cóż… Przez to że telefon pani Zofii został skradziony, nie mogła go odebrać. Wyrzucona karta sim z ...

  • Siedem czerwonych serc

    „Siedem czerwonych serc“ Rozdział 1 Piekło i tajemnica rodzinna Było ciemno. W domu jak i na dworze. Snop światła księżyca lekko wpadał przez otwarte okno na twarz ...

  • Księga

    Wróćmy do historii z przed kilku dni o malej dziewczynce. O jej śnie, w którym ledwo uniknęła śmierci. Pomógł jej chłopiec którego znała, ale skąd ? to jest właśnie ...

  • Wspomnienia cz.1

    - Jestem na imprezie właśnie pokłóciłam się ze swoim chłopakiem.Wracam do domu idę powoli przez środek lasu widzę jakąś ścieżkę skręcam w nią i idę dalej, widzę ...

  • Śmierć przyjaciela

    Prawdziwa historia Cała historia wydarzyła się kilka dni po zakończeniu roku szkolnego. Wszyscy moi znajomi postanowili uczcić większe lub mniejsze sukcesy związane ze ...

  • Zdzi*a cz. X

    Wczoraj Aniela po raz pierwszy nie wróciła na noc. Długo leżałem w pustym łóżku, nasłuchując odgłosów nocy, ale dźwięk skrzypienia drzwi do nich nie należał ...

  • Nadzieja umiera ostatnia - Rozdział 3 - Knebel

    LAYLA – Wytłumaczysz mi, dlaczego wyszłaś wczoraj bez słowa i wybrałaś ostatnie miejsce, w którym powinnaś się znaleźć? – Ciepło przywitał mnie ojciec, gdy ...

  • Sunbird - cz. 7

    Siedziała jak na tureckim kazaniu. W oparach taniego piwska i papierosowego dymu, przez cały wieczór musiała wysłuchiwać niekończących się wynurzeń grupki fanatycznych ...

  • Sunbird - cz. 4

    Na pół godziny przed północą, samolot Air France wylądował w indyjskim Porcie Lotniczym Ćennaj – jednym z największych lotnisk pasażerskich w tym kraju. Po blisko 14 ...